Crime Rehab
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You get what you deserve...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Rare droom brengt op ideeën :'D

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

Rare droom brengt op ideeën :'D Empty
BerichtOnderwerp: Rare droom brengt op ideeën :'D   Rare droom brengt op ideeën :'D Emptyza maa 12, 2011 9:47 pm

Gisteren heb ik dus echt zo'n rare droom gehad...
Ik werd gekozen als uitwisselings student samen met een paar andere mensen...
Jenni, Kennedy, Tom, Jochem, Elin en Derek...
We gingen met het vliegtuig naar Amerika naar een giga school... Heel mooi ingericht, een beetje naar de franse styl....
We werden opgewacht door een man die ons naar een hele grote luxe kamer bracht...
2 luxe kamers, één voor de jongens, één voor de meiden...
Die kledingkasten daar waren echt giga O.O
Ze hadden 3 tweepersoons waterbedden en grote bank met plasma tv een mini bar (koelkast) met allemaal drankjes waaronder flugel, malibu, cola, sinas... wodka...
We gingen ons gelijk omkleden uitpakken daar hadden we geen zin in.... Daarna gingen we naar de kantine en daar waren allemaal grote tafels met heel veel groepjes... echt heel veel groepjes. Daar maakte ik kennis met een paar mensen. Toen kwam de leukste jongen die ik ooit had gezien in me dromen naar me toe en vroeg of we in een groep zatten. Ik vond het heel raar, maar wat bleek nou de school bestond uit allemaal groepen, nerds, surfers, skaters, emo's, trutjes, macho's, sporters, dansers, zangers & muzikanten. Na even gepraat te hebben kwam ik er achter dat de jongen de opperleider was van de emo's/skaters/surfers was. (hij heten trouwens Elliot X: )Jenny werd gelijk toegelaten en Kennedy ook omdat ze kon skate, ik niet omdat ik er niet echt alternief uitzag en geen gekleurde broeken droeg of gekleurd haar had... Ik zou de rest wel later zien omdat iedereen een groep koos, ik niet omdat ik vond dat ik er niet echt bij hoorde en besloot uit te gaan pakken waar ik een andere jongen tegen het lijf liep. Hij heten Oliver... (XD) Na een vaag gesprek, waar ik haast niets meer van weet, kwam ik er achter dat er ook buitenbeentjes waren waar ik automatisch bij was aangesloten omdat ik geen groep had. Oliver was ook een buitenbeentje. Maar wat schijnt nou, er blijkt een wedstrijd te zijn met de meeste leden en het scheen dus dat we 50 leden waard waren, vandaar dat iedereen zo aardig deed en zo slijmerig. Ik werd later veel meer waard omdat ik een buitenbeentje was en een buitenbeentje is 20 leden waard na 3 weken en 50 na 10 weken. In elk geval, Oliver gaf me één of andere vage make-over... en voor het eerst had ik geen last van die hars strips (XD) Ik moest een of andere jurk aan doen en we gingen naar een soort balzaal. Want er zou een gala komen en aangezien ik niet kon dansen moest ik de curcus van de dansers bij wonen die voor iedereen verplicht was. En daar had ik gedanst met Elliot <3 Die rode ogen had gekregen en zijn tanden waren tot zijn lippen en toen maakte me ma me wakker want het was 1 uur T.T'

Nu denken jullie vast, WTF....
Dacht ik op het begin ook maar het was zo'n mooie droom, thanks ma... >.>
Jaja, door mijn bizarre droom, kreeg ik een geweldig idee voor een rpg ^w^
En ik moet zeggen ookal ben ik nog lang niet klaar, de lay-out vind ik erg mooi <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Rare droom brengt op ideeën :'D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rare droom brengt op ideeën :'D   Rare droom brengt op ideeën :'D Emptyzo maa 13, 2011 8:55 pm

Zo cool :'D xD Ik kijk er naar uit <3 oh btw, binnenkort post ik (denk ik) bij life switch xD

Ik ha dook zo'n vage droom, Er was een kerel en die heette Peter.. maar daar had ik al van verteld xDD

KOM JE MORGEN NAAR SCHOOL???? D': D':
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

Rare droom brengt op ideeën :'D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rare droom brengt op ideeën :'D   Rare droom brengt op ideeën :'D Emptyzo maa 13, 2011 10:01 pm

Ik ben bezig met de site maar het is echt moeilijk hele mooie plaatjes te vinden die een beetje op me droom lijken XD
En als je post zeg het dan maar ff :3
En kom morgen niet naar school.... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Rare droom brengt op ideeën :'D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rare droom brengt op ideeën :'D   Rare droom brengt op ideeën :'D Emptyzo maa 13, 2011 11:09 pm

NOU D: Niet leuk T__T
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

Rare droom brengt op ideeën :'D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rare droom brengt op ideeën :'D   Rare droom brengt op ideeën :'D Emptyzo maa 13, 2011 11:19 pm

Sorry D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Rare droom brengt op ideeën :'D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rare droom brengt op ideeën :'D   Rare droom brengt op ideeën :'D Emptyzo maa 13, 2011 11:20 pm

Haha geeft niet :3 ben allang blij dat je nog leeft xD haha grapje :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

Rare droom brengt op ideeën :'D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rare droom brengt op ideeën :'D   Rare droom brengt op ideeën :'D Emptyzo maa 13, 2011 11:25 pm

Nou ik denk dat dat niet lang meer duurt, die pleuris zooi van een ImageKUT! Werkt niet T___T
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Rare droom brengt op ideeën :'D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rare droom brengt op ideeën :'D   Rare droom brengt op ideeën :'D Emptyzo maa 13, 2011 11:27 pm

gebruik die link die ik je had gestuurd op andere topic xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

Rare droom brengt op ideeën :'D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rare droom brengt op ideeën :'D   Rare droom brengt op ideeën :'D Emptyzo maa 13, 2011 11:41 pm

Geen zin om me aan te melden XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rare droom brengt op ideeën :'D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rare droom brengt op ideeën :'D   Rare droom brengt op ideeën :'D Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rare droom brengt op ideeën :'D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Crime Rehab :: Off toppics :: Spam :: Overig-
Ga naar: