Crime Rehab
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You get what you deserve...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Afterpartyyy.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 5:28 pm

Colin opende de deur van het huis. ''Oke, en nou wil ik een ijs koud biertje..'' mompelde hij toen hij de hal in stapte. Jake knikte. ''Doe mij er ook maar een.'' zei hij. Hij schopte zijn schoenen uit en hing zijn jas ergens op aan de kapstok. ''Heb je niet iets sterkers?'' bemoeide Danny zich er nu mee. Brittany liep de woonkamer in. ''Eh, Danny? Weet je wel zeker of het zo verstandig is als je gaat drinken?'' Ze wist hoe haar broer was, en als hij een paar drankjes op had, was hij helemaal de weg kwijt. Danny grinnikte even. ''Rustig maar. Ik hou het op 3 ofzo, meer niet.'' Maar hij wist zelf wel beter. Dat werden er al gauw meer. Alex liet zich met een klein zuchtje neer ploffen op de bank. Ze twijfelde even of zij ook zou gaan drinken. De laatste keer... was dat niet echt goed afgelopen xd. Brittany ging naast Alex zitten. Vanaf haar plaats gluurde ze stiekem even naar Chase. Hoe kwam het toch dat hij meer wist dan haar. Ze snapte het niet. Eigenlijk wilde ze het aan haar broer vragen. Maar dat zou ze nu niet doen. Later. Alex grinnikte even toen ze Brittany zag. ''Je vind hem leuk he?'' vroeg ze zachtjes. Ze greens, meer in zichzelf. Ze kon zich nog zo goed herinneren toen zij..... toen zij verliefd werd. Brittany ging even rechtop zitten. ''eh, sorry? wat.. wie? Chase?'' zei ze nu zonder Alex aan te kijken. Alex lachte kort. ''Nee, Colin, nouw goed?'' Brittany keek even naar Colin. Hij was ook niet bepaald verkeerd. Maar ze voelde zich nou niet echt aangetrokken tot hem (reminds me of something: dat ik heel gauw colin een x moet maken ^^). Brittany gaf niet echt antwoord op Alex' vraag, over Chase. Dat hield ze lekker voor zichzelf.
Jake liep de keuken uit met twee biertjes in zijn handen. Hij rijkte Caine er eentje aan. ''Here, Darlin' '' zei hij met een knipoog. Hij keek even rond en begon willekeurig te grijnzen. Deze 'horrornacht' was nog lang niet voorbij. Misschien kon hij dalijk nog het licht ineens laten uitvallen ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 5:38 pm

Toen Dexter binnen kwam lopen, had hij nog steeds die witte lenzen in. Hij was opeens niet zo heel erg eng meer, maar hij zag er nog wel als een creep uit. "Wie houdt even mijn Dracula mantel vast?" Zei hij half grappend, en trok hem uit waarna hij hem op de grond gooide. Daaronder had hij een simpel joggingspak aan. Wacht. Dexter, een joggingspak..? Dat was.. Onmogelijk. Arizona schoot in de lach en verspilde wat drank over de tafel toen ze Dexters outfit zag. "Dude, waar is je leren pakje gebleven.." Dexter vatte het maar positief op. "Hoe kan ik Caine nou laten huilen in een sm-kostuum.. Dat zit niet echt.. comfortabel." Zei Dexter nuchter, Hij ving Caine's mokkende gezicht op. "Vind ie toch wel lekker." Merktte Chase nu lachend op, Hij merktte niet dat Brittany naar hem keek. Dexter veegde de donkere kringen onder zijn ogen weg, en haalde een soort 'doosje' uit zijn zak, waar hij die lenzen in deed, zijn mooie blauwe ogen waren weer zichtbaar. Hij streek zijn haren naar achteren uit zijn gezicht, het kon hem nu even niets schelen hoe hij er uit zag, hij zat al in een joggingspak dus dit kon er ook nog wel bij. Arizona stond op, haar broek was kletsnat. "Godverdomme.." Vloekte ze, ze zuchtte diep. "DIE GAAT UIT!!" Riep james toen hij binnenkwam, Arizona werd zogenaamd rood. "Pervert.." Piepte ze, ze bekeek James. "Ik wist niet dat een begeleider dat mocht zeggen..?" Zei Arizona nu met een grijnsje, James sprong over de bankleuning tussen Alex en brittany in. "Hello sweetheart." Zei James enthausiast en drukte een kus op Alex haar wang. Arizona keek wat onbegrijpelijk naar de twee. "Wacht.. Mag dat..?" James lachtte. "Nee, Eigenlijk niet. maar ik doe het toch." Zei hij met een vriendelijk bedoelde knipoog naar Arizona.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 5:49 pm

Jake sloeg vlug een arm over Caine heen. ''Hey, back off..'' zei hij grinnikend tegen Dexter. ''Zoek je eigen vriend maar.'' Danny nam een slokje van zijn drank. ''Pas maar op, ik denk ook echt dat Dexter met Caine aan de haal gaat.'' zei hij en hij schoot even in de lach. Brittany merkte niet echt meer wat Alex zei. Ze zag dat Chase zich even had omgedraait en zo zag dat zij naar hem keek. Ze keek hem heel even aan en richtte zich toen ineens heel erg op haar drankje die voor op de tafel stond xd. Alex keek even op toen James tussen haar en Brittany in kwam ploffen. Ze greens kort toen er een kus op haar wang werd gedrukt. ''hey serial killer.'' zei ze terug. ''Al moet ik toegeven dat ik je zonder masker toch leuker vind.'' voegde ze er aan toe. Ze keek Arizona even aan toen ze dat had gevraagd. Ze grinnikte even. ''Dit is mijn broer...'' grapte ze terwijl ze wees op James. ''Heb jij sex met je broer dan?'' klonk een stem ineens achter haar en James in. Alex keek achter zich, het was Colin die met een vermakelijke grijns tegen de bank aan leunde. Alex rijkte haar arm naar hem en kneep hem zachtjes in zijn arm. ''Dat gaat je geen ene flikker aan.'' zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 6:37 pm

Caine lachtte, en rustte zijn hoofd op Jake zijn schouder. Hij wist niet of Jake het beschermend bedoelde, of stoer, waarschijnlijk allebei. Caine was gewoon nog onzeker over dit alles. Het was namelijk zo plots gegaan.. En.. Caine begon te blozen als hij er weer aan dacht. Hij durfde Jake nog steeds niet recht aan te kijken sinds die dag, moest hij toegeven. Hij keek even rnd, en toen naar het blikje in zijn handen. Hij wist hoe waus hij van weinig alcohol kon worden, dus hij zou het rustig aan doen. tenminste, dat hoopte hij. Rustig nam hij een slok.
Chase merktte op dat brittany naar hem keek. Hij glimlachtte kort, en keek niet te lang. Want Brittany keek namelijk ook al snel weg. Hij huiverde kort en nam opnieuw een slok uit zijn blikje.
Arizona knikte sarcastisch. "Uhu, je broer. Oke, laten we het daar maar op houden ja.." Toen Colin die opmerking maakte, schoot ze compleet in een vouw. "Colin, gedraag je.." Zei James droogjes en gaf hem een tik zonder dat hij zelf doorhad in welke richting hij sloeg, maar in ieder geval recht in zijn gezicht. Arizona lachtte om het gezicht wat Colin trok, nadat hij de hand van James in zijn gezicht had gekregen. "BAM, headshot!" Riep ze enthausiast, Dexter gaapte wijd. "Man, van dat vampiertje spelen word je moe.." Hij klikte dat best wel realistische vampierenbitje uit, en hield hem omhoog. "Oma's kunstgebit! 2 euro!" Riep Dexter lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 7:51 pm

Colin lachte even. Zijn vermakelijke grijns was nog steeds niet van zijn gezicht verdwenen. ''Het is toch zo?'' ging hij door. Hij hield er zo van om mensen op de kast te jagen. Hij moest altijd nog nét even verder gaan. ''Wat dat hij mijn broer is?'' vroeg Alex nu serieus. Colin grinnikte even. ''Nee, dat jullie eh.... hè, je weet wel.'' Colin maakte een 'gebaar' met zijn armen (sexsexsex xDD). Alex zuchtte. ''oversext kind.'' zei ze grinnikend. Colin kruisten zn armen. ''Ik wil antwoord op mn vraag.'' ging hij bijdehand door. Danny schoot even in de lag. ''Hoezo? Ga je dat in je dagboek schrijven of zo?'' Hij nam nog een slokje van zn drinken. Brittany had niet meegeteld maar hij zag eruit alsof hij er al minimaal 3 achterover had geslagen. Ze kon het niet helpen en wierp weer een blik op Chase. Ze voelde een vreemde kriebel opkomen toen ze elkaar even in de ogen keken. Nu wist ze het zeker. Ze was niet gek. Ze kende hem. Ergens herkende ze dit gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 8:02 pm

Chase bekeek Brittany nu zelfs, en eindigde uiteindelijk weer bij haar ogen. Alsof hij haar uit aan het dagen was. Misschien was hij dat ook wel aan het doen. Ze zaten schuin tegenover elkaar, maar die vonk vloog duidelijk over. Even aarzelde Chase maar uiteindelijk gaf hij haar toch een lieve knipoog, waarna hij haar nog voor een kort moment aankeek, en zich weer richtte op zijn drankje. Hij bekeek het stel Alex en james even. Die twee paste echt goed bij elkaar, James was wel een stuk groter als haar, maar Alex had echt geluk met zo'n gozer. Zelf had hij niet eens door dat hij iedereen aan het observeren was.
James sprong op en draaide zich om, hij zat nu op zijn knieen op de bank richting Colin, klaar om hem een stoot te geven. Maar dat deed hij niet. daarinplaats trok hij hem dichtbij. "Heel eerlijk gezegd.. hebben we nog geen 'kindertjes gemaakt' of iets in die richting." Fluisterde hij heel zacht, en eerlijk. En dat was zo, Maar dat maakte James geen fuck uit. want liefde ging niet alleen maar om seks, vond hij dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 8:11 pm

Colin floot even. ''Dan zou ik maar opschieten vriend, want dalijk gaat ze dr nog vandoor met een ander.'' zei hij plagerig. Hij had een behoorlijke grote mond voor iemand van zijn leeftijd. Maar zo was hij nou eenmaal. Alex keek op toen ze hoorde dat nu ook zij bij het gesprek betrokken werd. ''Huh wat?'' zei ze wat verward. Ze had het gesprek niet echt gevolgd. ''Niet zo smoezen jullie? Waar hebben jullie t over?''
Brittany keek even opzij toen Chase knipoogde. Had hij het nou tegen haar? Ja d-dat moest wel. Alex was in gesprek, Arizona stond bij Danny en Jake en verder was zij het enige meisje. Als 'reactie' glimlachte ze kort naar hem. Ze begon weer eens aan het ringetje in haar neus te friemelen. Het was haast alsof ze zijn aanwezigheid kon voelen. Een soort aantrekkingskracht die ze niet in normale woorden kon omschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 8:34 pm

Chase had eigenlijk bijna de neiging om Brittany apart te nemen en samen met haar te praten, dan hier in dit 'hol' te zitten. Maar nee, Dat was nog te vroeg. Of.. Hij stond op, en liep richting haar toe. "Hey, Trek je jas aan.. We gaan naar buiten. Sterren kijken. Het is hier veel te benauwd." Zei hij met een vriendelijke glimlach, op de manier waarop hij het zei kon je niet uitmaken of het flirten was, of vriendschappelijk bedoeld was. Hij verdween al vrij snel naar de gang, en stond als 'een echte heer' buiten op Brittany te wachten, met een sigaretje in zijn hand.
James lachtte en gaf een wilde aai door Alex haar haren. "Dat zou ze nooit doen. toch?" Zei hij, toen Alex een droog gezicht op zette, lachtte James kort. "Zeg maar ja." Zei hij toen en drukte een kus op haar neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 8:57 pm

Colin greens breed. ''Wat? dat verlaten of dat andere?'' ging hij verder. Hij grinnikte even. Maar zijn grap werd niet al te hartelijk ontvangen merkte hij. Niet dat het hem iets kon schelen. Zelf vond hij t wel grappig xd. Alex keek nog steeds vragend. Ze greens lichtjes maar onbegrijpelijk. ''Wat is er nou, James?'' vroeg ze nu. Toen James zei dat ze maar ja moest zeggen, trok ze James aan zijn shirt naar zich toe. ''Gaan we dingetjes voor Alex verborgen houden?'' vroeg ze nu zacht terwijl ze greens.
Brittany keek wat verward op toen Chase dat had gezegd. Maar voor ze nog iets terug kon zeggen of doen, was hij al weg. Ze kon niet anders dan hem volgen. Ze liep de gang in en gritste snel haar jas van de kapstok. Ze keek even naar haar schoenen en strikte nog een veter. Ze had weer haar short met maillot aan. Ookal was het best koud buiten. Het paste gewoon bij haar, hoe ze was. Ze opende de deur en zag Chase staan. Ze wist niet waarom maar ze begon te grijnzen. Ze probeerde het een beetje te verbergen door haar haar uit haar gezicht te strijken. Ze liep naar Chase toe en ging naast hem staan, met haar handen in haar zakken. Ze keek naar boven, naar de lucht. Het was prachtig!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 9:02 pm

Chase grinnikte kort na het oproken van zijn sigaret. "Weet ik. Vroeger keek ik ook altijd naar de sterren. Maar dan alleen.." Hij zuchtte kort. Yep, Dat was een best eenzame tijd geweest. Tenminste.. Eenzaam, Hij wilde bij niemand zijn. Hij bekeek Brittany. "Misschien kunnen we vaker naar de sterren kijken, ik word er rustig van.." Zei hij met een haast vertederde glimlach. Zijn ogen bleven hangen op Brittany. Iets zorgde ervoor at hij niet weg kon kijken..
James greens. "Wat als ik ja zeg..?" Zei hij bijna uitdagend. Dexter begon in zijn handen te klappen. "Jaaa!! Zoenuuuuhhh!!" Gilde hij, James lachtte. "Nee, dat gaan we niet doen. Dat doen we wel als Colin er niet bij is." Hij gaf een por in Colin zijn zij en trok Alex tegen zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 9:10 pm

Brittany bleef naar boven kijken. Ze keek haar ogen zowat uit. Al die kleine lichtpuntjes boven. Ver, heel ver van hen vandaan. Ze had nog nooit zoveel sterren gezien. Ze knikte terwijl haar blik nog steeds op de hemel bleef hangen. ''Ja.. Ja is goed.'' Pas na een tijdje kreeg ze door dat ze wat aangestaard werd. Ze keek kort opzij en merkte Chase op. In eerste instantie keek ze gelijk weer vooruit. Maar daarna keek ze weer opzij. Ze kon het niet helpen. Normaal was Brittany nooit zo stil en verlegen. In tegendeel. Ze was altijd best wel 'aanwezig'. Maar nu, nu was dat wel anders.
Alex trok een wenkbrauw op. ''Als je ja zegt? Hmm... Tsjah, dan ga ik er alles aan doen om erachter te komen.'' zei ze nu breed grijnzend. Ze keek even om toen Dexter begon te joelen. Daarna keek ze weer naar James die had gezegd dat hij dat niet deed met Colin erbij. ''Hoezo niet nu?'' vroeg ze terwijl ze James gevaarlijk dicht naar zich toe trok. Maar hem zoenen deed ze niet. Nét niet. Nee, ze hield ervan om hem te plagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 9:40 pm

Chase glimlachtte haast verwarmend naar Brittany. Oke, hij kon zich niet meer inhouden. "Ik hoop niet dat je rokers vind stinken, Want ik ga je nu kussen.." Zei hij alsof het de normaalste zaak van de wereld was. "En nee.. Ik ben niet dronken." Zei hij eerlijk, Hij boog kort voorover, en kegde even een arm om haar middel heen, waarna hij een kort kusje op haar lippen drukte. Een teder kusje, want Chase ging niet meteen heel ver. Hij glimlachtte kort en streek even door haar haren. Opnieuw keek hij naar de sterren, en weer naar Brittany. "Ze zeggen dat het onder de sterrenhemel het romantischt is.." (Is that even a word?) Zei hij met een teder glimlachje.
James werd nu wel gevaarlijk dichtbij getrokken. "Colin vroeg.." Begon james, maar er verscheen alleen maar een grijns op zijn gezicht. "Of ik dat niet tegen jou wilde zeggen.." Zei hij nu, die grijns was bijna pedofiel. Ergens moest hij er zelf wel om lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 9:48 pm

Brittany keek langzaam op naar Chase toen hij dat zei. Was hij haar aan het fucken? Ze bleef hem aankijken en zach dat hij dichterbij kwam. Ze bleef elke beweging van hem nauwlettend met haar ogen volgen. Alsof ze gehypnotiseerd was. Door hem. Haar mond hing een klein stukje open toen hij zich voorover boog. Ze voelde zijn lippen maar kort, maar het was net genoeg om een geweldig gevoel door haar lichaam te laten stromen. Zolang het moment duurde had ze haar ogen gesloten. Toen ze ze weer open deed, keken twee sprekende blauw/groene ogen naar Chase. Chase keek weer omhoog naar de sterren, maar dat kon Brittany helemaal niks meer schelen.
Alex hield haar hoofd een beetje schuin. ''Of jij wát niet tegen mij mocht zeggen? Zitten jullie gewoon over mij te praten?'' zei ze nep beledigend. Ze glimlachte even toen ze James' gezicht zag. Weer trok ze hem dichterbij. ''En waarover hebben jullie het dan wel niet?'' Ze kuste hem langzaam maar kort. Weer keek ze hem aan? ''Nou?''
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 9:59 pm

Chase glimlachtte bij het zien van Brittany. "Had je dat niet verwacht..?" Zei hij zachtjes, maar hij bedoelde het niet lullig. In tegendeel, hij stelde gewoon een vraag. Hij boog opnieuw voorover, En keek haar schuin aan. "Mind if i do it again..?" Zei hij met een lieve lach. Hij wilde zeker weten of ze geinteresseerd in hem was, zo niet, dan vond hij dat niet erg. Maar natuurlijk, van minnen wel..
James sloot zijn ogen kort. "Ik hou van je.." Fluisterde hij haar toe, nog steeds met zijn ogen gesloten. "Ik hou écht van je.." Zei hij nogmaals, hij opende zijn ogen met een glimlach. "CONFESSIONTIIIME!" Brulde Dexter toen. James grinnikte, en kuste Alex kort. Hij keek even naar Colin, en toen naar de rest. Misschien was dit wel een goed moment om.. Nee.. Hij durfde het niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 11:27 pm

Alex keek James aan, haar ogen nog half gesloten. Haar neus raakte zachtjes de zijne en ze glimlachte even naar hem. Ze drukte een klein kort kusje naast zijn mond. ''How much do you love me?'' zei ze nu zacht. Ze greens even. Natuurlijk wist ze dat hij van haar hield. Het was ook zeker wederzijds.
Brittany schudde haar hoofd kort. ''Eh nee, dat was.. kinda.. unexpected..'' zei ze met een klein glimlachje. Ze keek even voor zich uit, nog steeds met die glimlach. Toen Chase vroeg of ze bezwaar had als hij het nog een keer deed, draaide ze haar hoofd weer richting Chase. Voorzichtig schudde ze haar hoofd. Maar voor Chase ook nog maar iets kon doen, boog Brittany zich al naar Chase toe en kuste hem. Ze vond het nog steeds raar. Iemand die ze nog maar zo kort kende. Het voelde alsof ze elkaar al eeuwen kenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 11:32 pm

James glimlachtte. Misschien.. Misschien toch..? Hij boog zich naar Alex toe, wat er om zich heen gebeurde, kreeg hij al niet meer mee. Hij keek even naar beneden. "This much." Hij kustte haar lippen kort, en terwijl hij dat deed, schoof hij een ring aan haar vinger. (CUUUUUTEE ^^) Hij keek Alex overgelukkig aan. "Will.. Will you.. PLease marry me..?" Zei hij, Dexter begon te joelen. "WIE FILMT HET!?!?" Gilde Arizona, Dexter schoot in de lach. James grinnikte, Hij wreef even over Alex haar handen.
Chase grinnikte kort. Hij voelde haar lippen op die van hem, Rustig sloot hij zijn ogen en sloot ook zijn armen om haar heen. Onder de sterrenhemel.. het voelde vreemd, net zoals Brittany dat vond. maar, Voor Britt was het nóg vreemnder natuurlijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 11:49 pm

Alex kuste James liefjes terug. Ze had geen idee totdat.... Even keek Alex naar beneden toen ze iets bij haar vinger voelde. Haar lieve glimlach verdween abrupt en maakte plaats voor een bijna geschokt gezicht. Haar mond hing open en met grote ogen staarde ze naar de ring. Hij schitterde helemaal. Ze kon geen normaal woord over haar lippen krijgen. Ergens vaag hoorde ze wat geschreeuw van Arizona en gelach van Dexter. Maar James' woorden had ze luid en duidelijk verstaan. Met dat zelfde verbaasde gezicht keek ze James aan. Was dit serieus? ''James...'' wist ze zacht uit te brengen. ''Is dit... Je meent echt... Ik...'' ze hapte even naar lucht en slikte toen. Weer keek ze naar de oogverblindend mooie ring. Haar vingers omklemde James' hand. Om hen heen was het waarschijnlijk een chaos, maar Alex' had alleen nog maar oog voor James. Het was alsof ze even een moment afgezonderd waren van de wereld. Alex wist uiteindelijk een kleine glimlach te produceren die zich al heel snel omkrulde in een grote glimlach. Een traan gleed langs haar wang, ze had het niet eens door. ''James, ik wil voor altijd bij je zijn. Voor altijd en zelfs langer dan dat.'' begon ze nu. Haar stem trilde lichtjes. ''Ik wil.. een toekomst met je opbouwen, James.'' Bij die woorden bloosde ze. Dit was serious. Ze slikte en keek James in zijn ogen aan. ''En ik zou dan ook niets liever willen dan met je trouwen..''
Brittany voelde Chase zijn armen om haar heen. Hij was warm en hij gaf haar het gevoel dat ze veilig was, zo in zijn armen. Ze kuste hem nog een keer. Ze hoorde ineens een gejoel van binnen komen. Ze vroeg zich af wat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptydo jun 16, 2011 11:59 pm

James glimlachtte gelukkig. "Now kishat kickass bride of yours James!" Joelde Dexter weer. James grinnikte kort. Hij wist niet uit zijn woorden te komen. "Het is misschien nog vroeg.. Maar we kunnen het altijd later proberen" Zei James, Hij keek in Alex haar lieve gelukkige ogen. Iets wat hem blij maakte, hij wilde niets liever dat ook Alex gelukkig was. James drukte een kus op Alex haar lippen, met een brede glimlach.
Chase werd ook 'verstoord' door het geluid van binnen. Maar even negeerde hij het. Dat zou later komen. Nu was Brittany even belangrijker.. Hij legde twee vingers onder haar kin, en haalde zijn lippen van die van haar af. Een glimlach sierde zijn gezicht, hopelijk zou ze dit nooit vergeten...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptyvr jun 17, 2011 12:11 am

Alex kuste James liefjes terug. Maar al snel zoende ze hem. Haar hand gleed in zijn nek en ze schoof nog wat dichter naar hem toe. Ergens was ze nog half verdoofd. Ze zou James trouwen. Echt en officieel. Ze... ze werd.. ze werd zijn vrouw. Bij die gedachte moest ze onwillekeurig grijnzen. Het klonk nog zo gek. Maar daar zou ze wel snel genoeg aan gewend zijn. Colin floot even. ''lucky lucky guy..'' riep hij toen hij die twee zo zag. Toen Alex over hem heen boog begon hij te grinniken. ''Aw, guys... get a room!'' zei hij waarna hij naar de tafel liep en nog een drankje pakte.
Brittany rilde lichtjes toen ze Chase zijn vingers onder haar kin voelde. Ze zacht en teder. Ze kon zich niet herinneren dat iemand haar zo had behandeld (lol.. ze kan zich helemaal niks herinneren xd aw, das best gemeen xD). Brittany keek even naar boven. Ze sloot heel even haar ogen. En ookal waren er geen vallende sterren te zien, toch wenste ze dat ze zich dit moment nog zou herinneren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptyvr jun 17, 2011 12:20 am

james ging in de zoen mee, hij steek zacht langs haar wang. Na de opmerking van Colin schoot hij in de lach. "Bastard." Mompelde hij, hij bekeek Alex. "Ik heb het mooiste meisje als mijn vrouw.." Zei hij trots, hij greens. "Jij hebt niet eens een vriendjn Colin." Zei James met een grijns. Arizona greens. "Bam! In your face." Zei ze, met een fles ierse whiskey die ze natuurlijk van Caine had gekocht.
Chase glimlachtte hij het zien van Brittany. Hij streek wat haren uit haar gezicht. "Zullen we naar binnen gaan..? Ik heb het ijskoud.." Zei hij, hij zuxhtte kort en liet Brittany langzaan los. Dit was zo geweldig geweest, vond Chase dan. Terwijl ze al eerder hadden gezoend.. (Met dat spel toch..? Of niet.. Zo niet schrap deze zi. Dan maar weg xd))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptyvr jun 17, 2011 12:27 am

Alex stond even op van de bank en ging toen bij James op schoot zitten. Nu zat ze nog dichter bij hem~ Ze draaide haar hoofd een slagje en gaf 'm nog een klein kusje op z'n neus. Maar al gauw ook op z'n mond. Man, ze kon niet van hem afblijven. Ze zoende James weer en taste toen voorzichtig naar zijn hand. Het kon haar geen fuck schelen wat Colin zei, ze was gewoon stapelgek op James. Colin greens toen Arizona die opmerking maakte. Hij trok even met zijn wenkbrauw. ''Maar dáár kunnen we zo verandering in brengen hoor..'' zei hij bijna charmant tegen Arizona. Daarna begon hij te grinniken. Het was gewoon als grapje bedoeld, maar zo te zien dacht zij wel anders. Hij zuchtte toen hij James zo zag. Hij gooide een plastic bekertje naar James' hoofd. ''Dat hoef ik echt niet te zien hoor... doe dat lekker ergens anders xd''
Brittany knikte. Ze liet haar vingers zachtjes in die van hem glijden en liep zo met hem naar binnen.
((jep, dat zoenen is al een x eerder gebeurd, alleen weet zij dat niet meer D:))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptyvr jun 17, 2011 12:36 am

Arizona bekeek Colin voor een moment. Hij was echt een stuk, moest ze toegeven. Maar, dat was iedereen hier wel. ((true.)) Ze trok haar wenkbrauw uitdagend op. "Je mG me toch nirt zoenen, ik ben je patiënt.." Zei se zwaar uitdagend, een haast triomfantelijk lachje sierde haar gezicht.
James vloekte toen Colin het bekertje recht tegen zijn hoofd aangooide. "Flikker op Colin." Zei James lachend. Hij sloeg zijn armen om Alex heen, en glimlachtte breed, hij begroef zijn hoofd in haar schouder om haar geur op te kunnen snuiven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptyvr jun 17, 2011 12:41 am

Colin trok uitdagend zijn wenkbrauwen op. ''Nou, zie dáár het bewijs dat men schijt heeft aan die regel..'' zei Colin, wijzend op Alex en James. Colin had de neiging om weer wat te gaan gooien maar dan zou James toch wel erg boos worden. Maar Colin had schijt aan alles en iedereen. Hij greens even en liep naar de bank toe. Alex rilde lichtjes toen James zijn hoofd op haar schouder legde. Ze kneep zachtjes in zijn hand terwijl ze de andere op zijn bovenbeen legde. Colin liet zich naast James op de bank ploffen en keek hem aan met zijn o zo irritante vermakelijke grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptyvr jun 17, 2011 12:48 am

"nou, in dát geval.." Arizona bedode het als een grapje, maar aan Colin zijn kop te zien.. "No way Colin." Lachtte Arizona toen, ze bekeek hoe hib naast James ging zitten, James zuxhtte diep. "Colin.. Mort ik je weer naar je kamer sturen..?" zei James verveeld, hij keek hem schuin aan. Het was haast komisch om te zien.

(( then my inspiration died xD ))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Emptyvr jun 17, 2011 12:56 am

Colin grinnikte. ''Ga vooral verder en stoor je niet aan mij.'' zei hij. Hij ging met zijn benen over elkaar zitten als een wijf en tuitte zijn lipjes terwijl hij James heel ontschuldig aankeek. Alex schudde grinnikend haar hoofd en sloeg haar ogen even ten hemel. Ze boog zich naar James toe en hield haar hand bij zijn oor om iets in zijn oor te fluisteren. ''You said you would do anything for me, right?'' Ze keek James voor een moment aan. Weer boog ze zich naar voren, naar zijn oor. ''Then come with me..'' Ze pakte zijn hand beet en gleed van zijn schoot af. Toen ze stond trok ze hem voorzichtig mee aan zijn hand. Colin fronste zijn wenkbrauwen. ''Wat gaan jullie doen?'' Alex draaide zich om. ''Oh niets hoor..'' zei ze met een ontschuldig gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Afterpartyyy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterpartyyy.   Afterpartyyy. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afterpartyyy.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Crime Rehab :: Locaties :: In het challet :: De lounge room-
Ga naar: