Crime Rehab
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You get what you deserve...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Her eyes behind the glass.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

Her eyes behind the glass. Empty
BerichtOnderwerp: Her eyes behind the glass.   Her eyes behind the glass. Emptyma jun 20, 2011 6:57 pm

Code:
Commentaar:

Coming soon; Een verhaal die ik kan indelen onder.. 'Thriller/Horror'

De engelse titel voor dit verhaal is 'Her eyes behind the glass', Omdat ik geen passende nederlandse titel kan vinden. Weten jullie die, dan hoor ik t graag ^^
Het verhaal gaat in grote lijnen verteld over een meisje dat haar levenlang al in een verlaten huis woont, sinds het daar is gebouwd. Fabels en roddels gaan dat daar ooit een buitenlandse familie heeft gewoond, met twee dochters; Ayami, En Sayori. Het gerucht gaat dat Sayori hier nog steeds ronddwaalt, om het dode lichaam van haar tweeling te beschermen. Maar, Of Sayori wel écht dood is, weet niemand te vertellen.

Er is nog een gerucht, en dat luidt als het volgende.
Als je s'nachts buiten loopt, na elven, kan je de geluiden van Sayori horen. Haar gehuil, haar verdriet. Je zal je afvragen wat er is. En jij met je domme kop, gaat er op af. Wat je tegen komt: Een verlaten huisje, een onschuldig meisje, huilend op de stoep van het huis. Ze kijkt je aan, en wenkt je. Maar kom niet te dichtbij. Want eenmaal in haar greep, kom je nooit meer los.

-----
Het verhaal is ingedeeld in fictie/Horror. Het speelt zich af in de straten van Engeland, London.

Her eyes behind the glass. Tattooo
Ok coming soon bitches
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
 
Her eyes behind the glass.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Crime Rehab :: Off toppics :: Verhalen-
Ga naar: