Crime Rehab
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You get what you deserve...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Adios amigos :)!!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

Adios amigos :)!!! Empty
BerichtOnderwerp: Adios amigos :)!!!   Adios amigos :)!!! Emptyma jul 25, 2011 3:31 pm

Nou zoals meestal ga ik ook op vakantie maar ik ga dit jaar naar spanje met vrienden ^^ Dus dat is wel andrrs dan met me ouders maar goed. Ik ben dinsdag weg en kom dan de 20 august weer terug niet dat dat belangrijk is om te weten aangezien hier niet meer echt gerpgt word maar goed wou het toch maar even melden :3 Ik ga jullie missen... denk ik.. Maar in elk geval ik ben dan weg heb geen internet dus mij zie je niet online en of ik nog terug kom om te osten geen idee aangezien ik toch niet echt kan posten en dit meer voor jullie tweeën word maar dat maakt niet uit Wink Ik wens jullie heel veel plezier in de vakantie (: Adios amigos (:!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

Adios amigos :)!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adios amigos :)!!!   Adios amigos :)!!! Emptydi jul 26, 2011 12:35 am

Veeeeeel plezier~
en idd, rpg is hier beetje dood :s
maarjah, ik heb hier wel internet maar niemand post terug xd
zit hier live vanuit Croatia met een Malibu en een Baileys Coffee op een terrasje op het strand (:
wel gaaf dat je met friends gaat ^^
nogmaals have fun en niet eerder thuis komen voor je poepie bruin bent >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
 
Adios amigos :)!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Crime Rehab :: Off toppics :: Afwezigheid :: Vakantie-
Ga naar: