Crime Rehab
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You get what you deserve...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ~ Abigail's story ~

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

~ Abigail's story ~ Empty
BerichtOnderwerp: ~ Abigail's story ~   ~ Abigail's story ~ Emptyvr jan 28, 2011 7:20 pm

Voorwoord
Abigail was ooit een gelukkig meisje. Papa's prinsesje. Mama's trots. Maar alles veranderde op een duur. Abigail verklapte haar moeders grote geheim. Vanaf dat moment maakte haar moeder Abigail's leven zuur. Abigail deed er alles aan om haar moeder blij en gelukkig te maken. De moeder wie welk kind wil. Zo moeder wou ze. Maar haar moeder minachten haar voor het feit om wie ze was. Abigail moest veranderen. Veranderen om andere trots te maken. Ze kwam in de dagelijkse sleur te recht waar eigelijk geen kind gelukkig van word. Dankzij haar broers Levi en Loran kon ze het aan. Ze steunde op hen. Maar wat gebeurt er als één van die steunpalen het loodje legt? En de andere steunpaal je laat vallen als een baksteen. Bestaat er wel een lang en gelukkig leven. Of is dat alleen maar schijn. Dit is haar verhaal. Het verhaal dat haar de kop kostten en haar maakte zoals ze nu is. Of dat ooit zou kunnen veranderen.

Abigail 14 April 1993.
Levi 14 april 1993 -13 augustus 2009



Lijst met (uiterlijk) personages om verwaring te voorkomen

Abigail
Tweelingbroer - Levi
Moeder - Anabelle
Vader - Maurice
Oudste broer - Alexander
Broer - Loran

deze lijst word soms aangepast als er nieuwe personages in het verhaal komen


Laatst aangepast door Nicole op zo feb 06, 2011 10:16 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

~ Abigail's story ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Abigail's story ~   ~ Abigail's story ~ Emptyza jan 29, 2011 7:16 pm

5 maart 2000
De ochtend van de eerste voetbalwedstrijd van Levi


~ Abigail's story ~ 20090127120516

''Levi! Opstaan!'' riep een zware mannenstem. Abigail's ogen gingen langszaam openen, vandaag was de grote dag van Levi. Zijn eerste voetbal wedstrijd. Zware voetstappen klonken op de trap vervolgens op het laminaat van de gang. De deur ging openen. ''Abigail opstaan,'' zei haar vader liefjes met zijn zware mannenstem. Abigail keek naar de deur en knikte. ''Ik kom al papa,'' zei ze met een glimlachje. ''Maak jij dat luie varken wakker?'' Abigail knikte, de deur ging dicht en de voetstappen vervaagde. Abigail ging recht op zitten en rekte zich uit. Langszaam liet ze zich uit haar bed glijden. Ze schoof haar zwarte haren uit haar gezicht achter haar oren en liep haar slaapkamer uit. De grond voelde koel aan onder haar blote voeten. Ze deed de slaapkamer openen van Levi, die nog - luidsnurkend - half uit zijn bed lag. Abigail giechelde en deed een aanloop. Ze sprong boven op Levi's borst die overeind schoot. ''Mot dat,'' zei hij stik chagerijnig. Abigail greens. ''Wakker worden!'' ''Ben al wakker, schreeuw niet zo.'' mompelde hij en liet zich terugvallen. Abigail begon hem te kietelen en Levi begon luid te lachen. ''Nee, stop asjeblieft!'' zei hij door het lachen heen. Abigail stopte en keek hem met een grijns aan. ''Kun je me ook eens lief wakker maken?'' ''Kan ik wel, maar doe ik niet...'' zei ze grijnzend. Levi legde zijn armen om Abigail heen en trok haar tegenzich aan en sloot zijn ogen. ''Nee! Je mag niet gaan slapen!'' zei Abigail en begon te spartelen. ''Nog heel even,'' mompelde hij. Abigail zuchtte, ''Goed, 1 minuut.'' Levi greens lichtjes. ''Wil je me los laten?'' ''Nee,'' Abigail bolde haar wangen. ''Waarom niet!'' ''Omdat ik jou als knuffel gebruik daarom niet.'' Abigail zuchtte, ''Jij komt wel te laat voor je voetbal wedstrijd.'' Levi keek Abigail met grote ogen aan en liet haar gelijk los. Hij sprong uit zijn bed en rende de gang op. Een gil klonk. ''Hé! Levi! Ik sta onder de douche hoor!'' hoorde ze alexander gillen. Abigail greens, hij gilde echt als een wijf. ''Ik moet trainen dus onder die douche!'' ''Je wacht maar ukkie!'' Ze hoorde Levi allemaal verwensingen maken. Abigail softe zijn kamer uit en liep naar beneden met een lachje. ''Goeiemorgen lieverd...'' zei haar vader tegen Abigail. ''Morgen pap.'' ''Is levi al wakker.'' Abigail knikte en klom op de stoel. Ze pakte een boterham en begon die te smeren. Haar vader gaf een aai over haar hoofd heen. ''Mooi zo,'' Ook haar moeder kwam binnen. Ze drukte een kus op haar vaders wang en een kus op het hoofd van Abigail. Vervolgens ging ze ook zitten. Abigail slikte haar brood door en keek haar moeder aan. ''Morgen mama,'' Haar moeder was brood aan het smeren. ''Hopelijk gaat Levi winnen.'' zei haar moeder ''Natuurlijk schat, hij heeft veel getraint met Loran en Alexander...'' Abigail keek van haar moeder tot haar vader. ''Alexander kan helemaal niet goed voetballen...'' zei ze uiteindelijk. ''Abigail?!'' ''Sorry, ik sprak alleen de waarheid...'' Het was stil aan tafel. ''Mam?'' ''Ja lieverd?'' ''Wie was die man van gisteravond?'' Haar moeder verslikte zich en haar vader stopte even met kauwen, hij klopte op de rug van zijn vrouw. Abigail keek met grote ogen toe. ''Er was geen man lieverd.'' zei haar moeder. In haar ogen was te zien dat ze loog. ''Je hoord je moeder,'' zei haar vader met een licht verheven stem. ''Maar ik zag toch echt een man...'' zei Abigail nu. Ze was toch niet gek? Mischien had ze had gedroomd. ''Mischien heb je het gedroomd,'' zei haar moeder nu, een beetje hulpzoekend naar haar vader. Abigail beet op haar onderlip. Ze pakte haar beker beet en nam een slok. ''Ik weet het zeker, want ik hoorde jou nog lachen en zeggen dat hij dat niet moest doen.'' zei ze. Haar vader spuugde nu zijn thee uit en keek zijn vrouw ongelooflijk aan. Haar moeder lachtte wat schamper, ''Wat een fantasie heb jij toch Abigail.'' zei haar moeder. ''Ik ga heel even naar de wc,'' zei haar moeder nu snel en stond op. Haar vaders goede humeur leek nu omgeslagen te zijn. ''Heb ik iets verkeerds gezegt?'' vroeg ze nu aan haar vader. Die zijn hoofd schudde. ''Nee Abigail, ga maar naar boven. Ik moet even met je moeder praten. Neem jij wat brood mee voor je broer?'' Abigail knikte en haar vader stond vervolgens op om de eetkamer uit te lopen. Abigail had geen flauw idee wat ze verkeerd had gezegt maar toch. Ze deed wat haar gevraagt werd. Ze smeerde brood voor Levi en dronk haar thee op en vulde die opnieuw maar dit keer voor Levi. Daarna liep ze naar boven. Ze voelde zich schuldig. Ze had het gevoel alsof ze iets heel fouts had gedaan maar ze wist niet wat. Van haar ouders mocht ze niet liegen dus vertelde ze gewoon de waarheid. Ze liep naar de slaapkamer van levi en zetten het neer. Onderweg naar de badkamer kwam ze hem tegen. ''Je eten staat in je kamer, we mogen niet naar beneden van papa.'' Levi knikte en ging zijn slaapkamer binnen. Ondertussen ging Abigail onder de douche.


Laatst aangepast door Nicole op zo feb 06, 2011 9:02 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

~ Abigail's story ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Abigail's story ~   ~ Abigail's story ~ Emptyma jan 31, 2011 10:22 pm

Dat plaatje van alexander he.. Dat plaatje wou ik gebruiken voor een nieuw perosnage xD weet je dat dat echt heel toevallig is xD mag het nog steeds? o:

Trouwens, Ik vind het echt mooi geschreven <3 grappig ook xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

~ Abigail's story ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Abigail's story ~   ~ Abigail's story ~ Emptywo feb 02, 2011 8:52 pm

Tuurlijk mag dat Wink
En Thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

~ Abigail's story ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Abigail's story ~   ~ Abigail's story ~ Emptyzo feb 06, 2011 1:26 am

goed verhaal! en idd grappig geschreven (:
we want more xd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

~ Abigail's story ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Abigail's story ~   ~ Abigail's story ~ Emptyzo feb 06, 2011 2:39 am

Dankje het 2de stukje is onderweg Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

~ Abigail's story ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Abigail's story ~   ~ Abigail's story ~ Emptyzo feb 06, 2011 2:40 am

yeaaah ~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

~ Abigail's story ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Abigail's story ~   ~ Abigail's story ~ Emptyzo feb 06, 2011 9:01 pm

5 maart 2000
De beloofte

~ Abigail's story ~ Children7

Het water stroomde over haar gezicht. Langszaam liet ze zich zakken langs de muur. Ze voelde zich schuldig. Door haar hadden haar vader en moeder ruzie. Het warme water druipte langs haar schouders en haren. Ze had haar benen opgetrokken. Beneden klonk er geschreeuw. Duidelijk de stem van haar vader. Maar ze kon het niet horen door het water van de douche. Zo ging het een tijdje door. Na een tijdje stond ze op en deed ze de kraan dicht. Even bleef ze staan in de douche cabine. Beneden was het akelig stil. Maar dat duurde niet lang. Ze hoorde dat er iets gegooit werd. Aan het gerinkel te horen was het glas. Abigail beet op haar onderlip en snikte. Nog nooit had ze zou iets mee gemaakt. Dit was allemaal haar schuld. Dat wist ze, maar ze wist niet waarom. Ze wikkelde zich in een badhanddoek en sloop de badkamer uit. Loran kwam uit zijn slaapkamer. Hij had een blauw joggingspak aan. Hij hield zijn hoofd schuin en keek naar haar. ''Abbi? Huil je nou?'' vroeg hij zachtjes. Abigail keek op en knikte. Abigail mocht niet liegen en ging dat dan ook niet doen. Loran liep naar haar toe en trok haar tegen zich aan. ''Waarom huil je?'' vroeg hij zachtjes terwijl hij kalmerend door haar haren streek. Abigail snikte. ''Het is mijn schuld dat papa en mama ruzie hebben.'' zei ze zachtjes. Loran keek haar verward aan. ''Wat is er gebeurt?'' ''Nou bij het ontbijt, toen vroeg ik aan mama wie die man van gisteren was en..'' Zei ze snikkend maar voordat ze haar zin kon afmaken viel Loran haar in de reden. ''Dat is niet jou schuld Abigail, Mama is stout geweest niet jij. Je hoef je niet schuldig te voelen...'' ''Maar waarom is ze dan stout?'' Loran zuchtte, ''Dat zal je later wel begrijpen...'' zei hij nu. Abigail knikte. Haar gezicht werd schoon gewreven door Loran. ''Nou ga je maar aan kleden oké?'' Abigail knikte opnieuw en liep naar haar kamer toe. In haar kamer liep ze naar haar kast toe en trok ze wat ondergoed aan. Haar handdoek gooide ze op bed nadat ze haar haren droog had gewreven. Haar zwarte haar zat wilderig voor haar ogen toen haar haren droog waren. Uit de kast plukte ze een snoezig geel jurkje die ze even later aan trok. met dit jurkje zag ze er schattig uit. De deur van haar kamer ging openen. Beneden klonk nog steeds gerommel. Abigail keek om en zag Levi staan in zijn joggingspak. Hij keek sip voorzich uit. ''Mama en papa maken nog steeds ruzie.'' Zei hij zachtjes. Abigail keek Levi aan en knikte. Ze wist niets te zeggen. ''Het komt wel goed,'' Levi knikte en liep naar Abigail toe. Hij ging naast haar staan. Die 2 leken best veel op elkaar. Alle 2 blauwe ogen en zwart haar. Maar toch verschilde ze een klein beetje van elkaar. Maar je kon er zeker van zijn dat dit een tweeling was. Levi pakte Abigails hand vast en keken zo in de spiegel. ''Als we later groot zijn gaan we met elkaar trouwen.'' zei Levi met een glimlach. Abigail lachtte schattig. ''Ik ga dan in een hele mooie jurk met zo'n grote sluier.'' zei Abigail met een glimlach. Levi knikte. ''Ja en dan ga ik in een zwart pak met een hele mooie bloem op me borst.'' Zei hij vervolgens. Abigail knikte. beide begonnen ze stilletjes te lachen. Ookal waren ze 7 jaar. Ze hadden beide een grote fantasie. Niemand die dat zou kunnen afpakken van hun. Levi keek rond en liep naar het witte kaptafeltje die van hun moeder was geweest. Hij opende een doosje waarin allemaal sieraden in zatten. Uit het doosje klonk een muziekje waarbij de ballerina in het doosje begon rond te draaien. Levi haalde er een klein goud ringetje uit en liep terug naar Abigail die hem wat verward aan het aan staren was. Levi knielde neer en pakte Abigails handen vast. ''Wil je met me trouwen?'' vroeg hij nu heel lief aan Abigail. Abigail giechelde. ''Natuurlijk wil ik met je trouwen!'' zei ze blij. Levi glimlachtte en schoof het goude ringetje om haar vinger. Abigail keek wat verwonderd naar de ring die nu om haar vinger zat. Daarna keek ze naar Levi die nu op stond. Abigail giechelde toen hij een kus op haar wang drukte. ''Wij blijven voor altijd samen...'' zei Levi met een glimlach. ''Voor altijd. Beloofd?'' zei Abigail met een grote glimlach van oor tot oor. Een omhelsing volgde na deze woorden. ''I promiss,'' zei Levi met een grote glimlach. Langszaam lieten ze elkaar los. ''Kom, ik help je wel met je haar.'' Zei Levi en pakte een borstel. Hij begon haar haren te kammen. Abigail gaf geen kick al zatten er klitten in haar haren. Het duurde niet lang of haar haren waren klit vrij. Levi schoof een gele diadeem in haar haren. Beneden werd het stil. Was de ruzie voorbij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

~ Abigail's story ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Abigail's story ~   ~ Abigail's story ~ Emptyzo feb 06, 2011 10:04 pm

5 maart 2000
De Rit

~ Abigail's story ~ Img_1068_69_70

''Abigail! Levi! Kom op, we komen anders te laat!'' Riep een zware mannenstem. Het was hun vader. Levi zuchtte. ''Ik kom al!'' Riep hij. Hij knikte Abigail toe en liep haar kamer uit de gang op. Waar hij zijn sporttas oppakte en de trap af liep. Abigail keek naar zichzelf in de spiegel. ''Abbi!'' ''Kom al, papa!'' Riep ze terug. Haar vader klonk niet al te blij. Ze liep haar kamer uit. Zij had geen spullen. Dat hoefde ook niet want zij zou gaan kijken naar de voetbal wedstrijd. Monica tegen South Parkin. Levi hoorde bij Monica net zoals Loran. Ook hij had een voetbal wedstrijd. Maar Levi en Loran zatten niet bij elkaar in het team. Dat kwam omdat Loran 2 jaar ouder was dan Abigail en Levi. Rustig liep ze de trap af. Met grote ogen keek ze rond. Ze zag glasscherven. Nog nooit hadden hun ouders ooit iets naar elkaar gegooit. Niet dat ze zich dat kon herringeren te minste. Haar moeder zat huilde op de grond en snikte luid. Abigail stond nog op de trap en keek naar haar moeder. ''Mam?'' vroeg ze zachtjes. Nog nooit had ze haar moeder zo erg zien huilen. Haar wang was blauw. Had haar vader haar moeder geslagen? Wat verwonderd keek Abigail naar haar moeders wang. ''Mam?'' vroeg ze nog eens en stapte de trap af. ''Ga naar de auto Abigail.'' ''Maar mama?'' ''Ik zei, ga naar de auto!'' Zei haar vader nu dreigend. Abigail kroop een beetje in één en trok haar schoenen aan en liep naar buiten. Haar moeder stond snikkend op en keek haar vader aan. ''Je weet dat Abigail liegt!'' Zei haar moeder. Abigail hoorde het. Ze wou zeggen dat ze niet had gelogen want dat was niet zo. Maar ze maakte het dan toch alleen maar erger dan dat het al was. ''Abigail liegt zo vaak. Dat weet je toch?!'' probeerde haar moeder vervolgens. Abigail deed het portier openen en ging naast levi zitten in de auto. haar vader schudde zijn hoofd. ''Dat weet ik nou zo net niet zo zeker.'' Zei hij tegen zijn vrouw. ''Abigail is de schuldige! Niet ik! Ze probeert ons uit elkaar te drijven! Geloof me nou asjeblieft!'' Piepte haar moeder. Abigail had alles mee gekregen ze was niet dom. Ze zat wat in elkaar gekrompen in de auto. ''Mama is verdrietig. Ze geeft mij de schuld van de ruzie.'' Zei ze zachtjes. Loran snoof. ''Wij weten dat het niet zo is, Abbi.'' Alexander lachtte. ''Natuurlijk, neem haar maar in bescherming. Zij is dus mooi wel de schuldige hé'' Ging Alexander er tegen in. ''Zij zei het tegen onze vader!'' ''Maar, maar..'' piepte Abigail zachtjes. ''Niets maar! Het is jou schuld! Klein ettertje!'' Ging Alexander te keer. ''Hé! Dat neem je terug!'' Zei Levi boos tegen Alexander. ''Want anders, klein scharminkeltje?'' Levi bolde zijn wangen. ''Anders ga ik je slaan!'' ''En wie neem je daarvoor mee dan?'' Lachte Alexander. Levi keek Abigail aan. Ze knikte beide tegelijken tijd en gingen in de aanval. Beide begonnen ze Alexander te slaan. Loran zuchtte en keek uit het raam. Hij had geen zin om hier tegen in te gaan. De deuren van de auto werden ruw openen getrokken. ''Abigail, Levi! Zitten nu!'' Riep hun vader en ging zitten achter het stuur. Abigail en Levi gingen gelijk zitten en Alexander mompelde allemaal verwensingen over de tweeling. Abigail keek even kort naar Levi die greens. Abigail zuchtte en keek naar haar vader die de auto startte. ''Gaat mama niet mee?'' vroeg ze zachtjes. ''Nee, je moeder blijft thuis.'' bromde haar vader terug. Hij drukte het gaspendaal in en reden het erfgoed af. De kiezels onder de banden maakte allemaal kneps geluidjes. De hekken gingen openen en haar vader reed door. Abigail keek naar achter en zag het huis weg vagen. De hekken sloten zich automatisch. Abigail keek naar haar vader. Zijn handen zatten strak om het stuur heen. Zijn knokkels werden wit. Maar niemand zei er wat over. Alexander zat op de passiers stoel en begon wat te zoeken in het handschoenen kastje. Hij haalde er een zonnebril uit en zetten die op. Loran luisterde naar muziek van zijn mp3 terwijl de radio van de auto speelde. Het was akelig stil op weg naar het voetbal veld.

het voetbalveld kwam inzicht. Haar vader parkeerde de auto maar liet de motor nog lopen. Dat betekende dus dat ze moesten blijven zitten. ''Loran, jij neemt Levi mee naar de kleedkamers en daar gaan jullie je omkleden.'' Zei hun vader redelijk neutraal alsof er niets aan de hand was. Maar in zijn stem was nog steeds een trilling te horen. Loran knikte. ''Alex, Abbi Jullie gaan met mij mee naar het clubhuis.'' Abigail en Alexander knikte. De spanning was om te snijden. Wie nu iets verkeerds zou zeggen zo de volle laag gaan krijgen dat wist ze. Dus wijs hield ze haar mond dicht. De motor ging uit en hun vader stapte uit. Alexander volgde hem en deed de deur openen voor Loran. Want achterin was een kinderslot. De deur aan Abbi's zijde ging ook openen en ze stapte uit gevolgd door Levi. ''Succes,'' fluisterde ze Levi en Loran toe. Loran knikte en gaf een aai over haar hoofd. ''Pas goed op jezelf, oke?'' Abigail knikte. ''Zal ik doen.'' Loran glimlachtte. ''Mooi zo.'' zei hij vriendelijk. Hij gaf haar snel nog een aai en liep naar de kleedkamers. Levi bleef even staan. ''Jij ook succes.'' Zei Levi en drukte een kus op haar voorhoofd en rende Loran achterna. Abigail bleef daar even staan en streek haar haren goed. ''Abbi!'' Riep haar vader nu. Abigail schrok en draaide zich in een ruk om. ''Kom op!'' Abigail knikte. ''Ik kom al..'' zei ze zachtjes en liep haar vader achterna naar het clubhuis.

Het clubhuis was erg aangenaam en warm. Buiten was het erg koud en de wolken waren erg grijs. Alsof het elk moment kon gaan regenen. Ze hoopte van niet want dat betekende dat ze in de regen moest staan om te kijken naar de wedstrijd want ze hadden geen paraplu mee genomen van thuis. En de paraplu die in de auto lag was voor haar vader. Haar vader liep naar de bar en ging daar zitten op een kruk. ''Een biertje astublieft...'' Zei hij tegen de barvrouw die knikte en even later terug kwam met een koud glas gevuld met bier. Abigail keek rond. Het leek wel een kroeg. Abigail was wel eens een keer in een kroeg geweest voor haar moeders werk. Want die werkte in een kroeg. Werkte... Haar vader vertrouwde de mannen daar niet zo en verbod haar daar nog te werken wat haar moeder dan ook braaf deed. Abigail liep naar de kruk naast haar vader en klom erop. Gelukkig had ze haar gele regenjas aan want het begon buiten erg te waaien en de eerste druppels kwamen al naar beneden. ''Hé, godver.'' vloekte haar vader. ''Krijgen we ook nog eens pest weer.'' Abigail wou eigelijk zeggen dat hij dat niet mocht zeggen maar hield haar mond maar voordat zij dadelijk een uitbrander kreeg. Alexander zat aan een cola aan de andere kant van haar vader. Zijn kruk wiebelde een beetje, dat zag ze aan de poten van de kruk. De barvrouw keek Abigail aan. ''Wil jij ook wat drinken lieverd?'' vroeg ze liefjes. Abigail keek de barvrouw aan en keek vervolgens naar haar vader alsof ze om toestemming vroeg. Hij knikte kort. Abigail glimlachtte en keek de barvrouw aan. ''Heeft u warme chocomelk?'' ''Maar natuurlijk. Je heb nog gelijk ook om dat te drinken is lekker warm.'' zei ze met een glimlach. Abigail glimlachtte en kort daarna kreeg ze een dampende warme chocolade melk voor haar neus met slagroom natuurlijk. ''Dank u wel.'' zei Abigail met een glimlachje. ''Astjeblieft'' zei de vrouw vriendelijk en ging naar de volgende klant. Abigail keek naar de klok. Over een kwartiertje zou de wedstrijd beginnen. Het clubhuis begon al aardig vol te raken. Abigail nam een klein slokje van haar chocomelk maar zetten hem al snel neer. Het was nog net iets te heet. Ze wapperde met haar hand voor haar tong. Haar vader greens. Ze was blij dat ze hem dat zag doen. Hopelijk zou de wedstrijd snel beginnen want het bleef toch best akelig stil in het clubhuis als je een paar rumoerige mensen weghaalde. Gelukkig was de barvrouw hier erg aardig.


Laatst aangepast door Nicole op zo feb 06, 2011 11:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

~ Abigail's story ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Abigail's story ~   ~ Abigail's story ~ Emptyzo feb 06, 2011 10:08 pm

erg mooi!
more more more ~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

~ Abigail's story ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Abigail's story ~   ~ Abigail's story ~ Emptyzo feb 06, 2011 10:20 pm

Bedankt voor de reactie's
Ik ben weer ijverig bezig met het 3de stuk
Zoals je ziet sluit alles zich op elkaar aan. Zodat dit later 1 groot hoodstuk kan worden.
Er gebeurt veel op 1 dag, net zolas in het echte leven.
Zoals jullie ook zien heb ik het voorwoord aangepast...
Het nummer klopt met het verhaal en is echter hartverscheurend
I promiss you....
I make myself beautiful...
Luister maar...
Dan word alles duidelijk (:
Terug naar boven Ga naar beneden
CISS
Admin
Admin
CISS


Aantal berichten : 1626
Registratiedatum : 09-01-11
Woonplaats : under a rock.

~ Abigail's story ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Abigail's story ~   ~ Abigail's story ~ Emptyzo feb 06, 2011 10:21 pm

ik ga dalijk luisteren.. nu moet ik écht AK maken xDDD
en ik ben ook druk bezig met H3 :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://crimerehab.actieforum.com
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

~ Abigail's story ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Abigail's story ~   ~ Abigail's story ~ Emptyzo feb 06, 2011 11:16 pm

5 maart 2000
De wedstrijd


~ Abigail's story ~ 1895960-voetbal-boot-en-studs-permanent-op-black-and-white-voetbal-op-gras-zwarte-en-witte-sokken


Binnen kort...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





~ Abigail's story ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Abigail's story ~   ~ Abigail's story ~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~ Abigail's story ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» New Story: (HULP GEVRAAGD)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Crime Rehab :: Off toppics :: Verhalen-
Ga naar: