Crime Rehab
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You get what you deserve...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ღ The Rules ღ

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

ღ The Rules ღ Empty
BerichtOnderwerp: ღ The Rules ღ   ღ The Rules ღ Emptyma feb 14, 2011 12:35 am

Jaja zelfs deze RPG Heeft regels...
Om dit iets duidelijker te maken en te zorgen dat er bij het aanmelden alleen aanmeldingsforumlieren staan, zijn hier de regels.
Waar je ook ECHT aan moet houden...
Ik heb hier heel streng in namelijk, ookal is deze site niet van mij...

~ The Rules ~
1. Je post minimaal 3 regels vol!
Waarom: Omdat wij dit al een paar jaar doen en oneliners voor noobs zijn en aangezien wij dat niet zijn, moeten we wel 3 volle regels kunnen posten, je kan beter niet posten als je inspriloos ben omdat er dan toch alleen maar onzin in staan...
2. Je wacht tot de andere gereageerd hebben!
Waarom: Nou dat lijkt me wel logische, zo word niemand uit de topic gepost en kan iedereen het gewoon goed bijhouden...
3. Geen uitgebreiden Liefde Omschrijven..
Waarom: Omdat er ook nog wel eens andere mensen mee kunnen kijken! Wil je dat toch doen, schrijf dan, ze deden het of ze bedreven de liefde, maar schrijf het niet uitgebreid en doe gewoon een SKIP!
4. Let een beetje op je taal
Waarom: Het is niet leuk als je word uitgescholden of wat dan ook, ookal is het maar je personage. Verdomme en grafzooi mag natuurlijk wel maar geen ziektes zoals kanker enzovoorts... Want dat is iets waar ik gewoon niet tegen kan en ik denk andere ook niet zo..
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ღ The Rules ღ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Crime Rehab :: Mini RPG :: Life Switch-
Ga naar: