Crime Rehab
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You get what you deserve...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 We are the falling angels (a)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptydo jun 09, 2011 8:34 pm

In de bergen reed een kleine auto, een witte kia wel te verstaan. In deze auto zatten 3 mensen, een man, een vrouw en een meisje waarvan je zou denken dat ze 16 jaar oud was. Maar dat echter niet zo was. Het meisje wiebelde heen en weer op haar stoel. ''Zijn we er al?'' ''Scarlett, doe nou niet zo zenuwachtig..'' ''Oke..'' Zei het meisje en sloeg haar armen over elkaar heen. Ze zuchtte 3 keer achter elkaar. ''Scarlett!'' ''Wat nou?!'' Mopperde ze. ''Doe nou niet zo irritant, schat.'' Zei de man achter het stuur wat overigens de vader was van het meisje. Scarlett bolde haar wangen. ''Ik mag ook nooit wat!'' Gilde ze dramtisch. ''Scarlett!'' Scarlett bolde haar vuisten. ''Ik ben geen klein kind meer!'' Gilde ze. ''Gedraag je dan ook niet zo!'' ''Houd je bek, bolle!'' Ging Scarlett hier boos tegen in. ''Wat zei je daar?!'' ''Ik wil niet meer! Ik wil niet, ik wil niet!'' Tierde ze als een klein kind. ''Scarlett gedraag je, alsjeblieft...'' piepte haar moeder. Scarlett begon tegen de stoel aan te trappen. Ze had weer eens last van haar stoornis. ''Ik haat jullie!'' Gilde ze. Haar vader zuchtte en de berg werd steeds steiler en hoe dichterbij ze kwamen, hoe erger het gedrag van Scarlett werd.

De chalet naderde en Scarlett zat in elkaar gedoken op de bank met haar armen over haar knieén geslagen en haar nagels in haar armen. Ze snikte, ''Ik wil niet weg bij jullie!'' ''Scarlett we hebben het hier over gehad, dit is beter voor je.'' ''Jullie laten me gewoon wegrotte!'' ''We bellen je elke dag.'' ''Ik wil niet!'' ''Scarlett, alsjeblieft doe het voor ons maar doe het ook voor je zelf, lieverd..'' ''Ik wil niet..'' ''Maar zo kan je je stoornis beter verdragen lieverd.'' ''Niet waar! Jullie willen me gewoon niet meer!'' Zei ze huilend. De auto stopte bij het Chalet. ''We zijn er lieverd, wil je dat we mee gaan?'' ''Jullie kunnen oprotten! Ik haat jullie!'' Zei Scarlet luid en schopte nog een keer tegen de stoel aan. Scarlett was vandaag erg lastig aangezien ze zichzelf niet wist te beheersen begon ze zichzelf te bijten. ''Scarlett, doe nou niet lieverd, zo doe je je zelf alleen nog maar meer pijn..'' ''Bek houden, hoer..'' Gilde Scarlett tegen haar moeder waardoor ze een klap kreeg van haar vader. ''En nu uitstappen jij?!'' Scarlett keek haar vader met tranen in haar ogen aan maar ergens ook woedend want ze begon terug te slaan. Ze wist niet meer te stoppen. Haar moeder stapte uit en trok Scarlett uit de auto die wild begon te spartelen. ''Laat me los! Laat me los!'' Tierde ze. Haar vader zetten haar koffer neer en haar moeder liet haar los en ging snel terug in de auto. Scarlett was net te laat maar bonsde nog wel op de ramen. Toen hij weg wou rijden gaf ze er nog een trap tegen aan. ''Ik haat jullie!'' Het raampje ging openen toen de auto weg reed. Haar moeder zwaaide nog naar haar en Scarlett? Die begon zich nu heel klote te voelen. Dit was een fuckt up afscheid. Ze snoof en schudde wild met haar hoofd waarna ze haar koffers op pakte en mee begon te sleuren richting de chalet. Ze zuchtte en toen ze eindelijk boven was bij de chalet drukte ze op de bel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptydo jun 09, 2011 9:31 pm

((Ik heb geen zin in Ash's intro.. Dus hij is al binnen.))

"Wat een stelletje klootviolen zijn jullie toch ook he. Kunnen jullie dan ook niks goed doen? Geen wonder dat het er hier zo verneukt uit ziet.. NET ZOALS JULLIE KOPPEN!" Schreeuwde Ash tegen James. James keek hem alleen maar droog aan. "Ashley, Do eens rustig." Zei hij alleen maar. "Zie ik er uit als een wijf? Ashley is een wijvennaam, Ik ben een jongen, En een lekkere nog ook. Dus voor jou is het ASH. Begrepen?" Ash bewoog met zijn vinger, James zuchtte. HOe kon hij nou omgaan met deze verschrikkelijk egotripper? Hij schudde zijn hoofd. "Ga je tassen maar boven zetten, Ash." Ash vloekte. "Doe het zelf, ik doe niks." Mompelde hij, Hij trok zijn pakje sigaretten uit zijn zak en liep naar de voordeur om in de sneeuw een sigaretje te kunnen roken. In de verte zag hij een blond meisje snikkend aan zien lopen. Hij zuchtte geirriteerd. "Wat zijn jullie toch zielig." Mompelde hij, Zonder dat hij doorhad dat hij juist de gene was die ontzettend zielig beter was. Iemand moest hem een lesje leren. Hij mocht dan wel knap zijn, en de droom van elk meisje zijn, maar die schoonheid kwam met grote gebreken; een ontzettende rotpersoonlijkheid, waar je doorheen moest bijten. Want zo ging het namelijk altijd. Knap koppie, rot van binnen. Hij leunde arrogant in de deuropening en rookte zelfingenomen zijn sigaretje op. Waarna hij hem in de bevroren aarde van een plantenbak uitdrukte, en zijn blik strak gericht hield op het meisje dat aan kwam lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptydo jun 09, 2011 9:50 pm

Scarlett mompelde wat en slofte door de sneeuw naar het huis. In de deuropening zag ze een jongen staan. Hij was knap. Als alle jongens hier knap waren ging ze zich nog vermaken ook. Ze glimlachtte bij het idee. Ze veegde haar uitgelopen make-up uit. Scarlett glimlachtte en liep iets sneller door. Ze sleurde de koffer achter zich aan en keek even naar Ash. Ze glimlachtte verlegen naar hem toen hij op 10 meter afstand bevond. ''U-uhm is dit de kliniek?'' vroeg ze onzeker aan hem. Op dat moment kwam Jazz naar beneden lopen en keek even naar Scarlett. ''Wat dacht je anders dat het was? Je ziet alleen hier de ego des huizes...'' Zei Jazz bedoelend op Ash en liep naar de woonkamer waar ze op de bank neerplofte. Scarlett beet zachtjes op haar onderlip en bekeek de jongen goed. Ze zetten haar koffers neer en stak haar hand uit. ''Scarlett..'' Zei ze vrolijk. Ergens was ze best spontaan maar door haar stoornis kwam dat niet vaak naar buiten. Ze glimlachtte verlegen naar Ash want hij was tot nu toe wel de knapste jongen die ze ooit had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptydo jun 09, 2011 9:57 pm

Ash snoof alleen maar. "Je denkt toch echt niet dat ik jouw hand ga schudden he?" Zei hij haast arrogant, Hij draaide zich om waardoor zijn haar zwiepte, hij kwam echt over als een ontzettende eikel. En ergens was hij dat ook. HIj snoof, en liep weer terug naar binnen. "Ik kan verdomme niet eens een kutsigaret roken of ik word al gelijk gestalkt." Vloekte Ash geirriteerd en liet zich neerploffen op de bank in de woonkamer. Hij gooide zijn voeten opd e tafel en zocht de kamer rond op zoek naar de afstandsbediening, Eenmaal gevonden, zuchtte hij diep. Die afstand lopen tot de televisie was te ver. Even keek hij rond, en net toen James langsliep wees hij naar het toetsel. "Paas ff die afstandsbediening door wil je?" James keek hem droog aan. "Je komt maar met je arrogante reet van die bank af, jij moet nog heel veel leren." Ash snoof. "Pas amar op, Dadelijk ben je niet meer onder ons." Mompelde Ash bozig, en stond wild op waarna hij de afstandsbediening van de televisie afgriste, en zich opnieuw op diezelfd eplek liet neerploffen. Hij zapte verveeld door de programma's heen, en mompelde wat in zichzelf. Wat een kutgedoe allemaal, vond hij zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptydo jun 09, 2011 10:17 pm

Scarlett keek naar haar hand en vervolgens naar Ash. ''Dat is nou ook niet bepaald, aardig...'' ''Leer er mee leven, schat..'' Riep Jazz rustig. Scarlett deed de deur dicht en zuchtte. Dit was dus een kliniek, waar hadden haar ouders haar in gestopt. Al die mensen waren gemeen, als ze echt dachten dat haar humeur beter van zou worden hadden ze het goed mis. Ze keek even naar een blonde jongen en beet op haar onderlip. ''K-kan iemand me vertellen waar de kamers zijn?'' vroeg ze onzeker. Jazz reageerde er niet op, enkel omdat ze hier niest op aan te merken had. Ze keek naar Ash en trok haar wenkbrauw op. ''Ik weet niet hoor, maar ik zou later een huishoudster nemen want als ze zo door gaat word je een papzak en kun je niet eens meer van de bank af komen en word je gewassen door ziekenhuismannen..'' Zei Jazz. Een grijns verscheen op haar gezicht. ''Maar dat wil je natuurlijk want tjah, je bent gewoon een homo die in zijn kont geneukt wil worden..'' Zei Jazz met een grijnsje. Scarlett trok een vies gezicht, moest ze dit echt gaan aanhoren. Voor hoelang? Misschien kon ze zich beter opsluiten in haar kamer. Ze beet op haar onderlip, nee dat zou ze niet kunnen. Ze kon er niet tegen alleen te zijn en ze wou al helemaal niet eindige als die debieltjes. Ze moest gewoon een kamergenoot vinden waarmee ze kon praten en lol mee kon hebben en iemand die haar stoornis niet raar vond of het uberhaupt erg vond. Ze beet zachtjes op haar onderlip en keek een beetje hupeloos om zich heen op zoek naar iemand die haar de weg kon wijzen. ''U-uhm zou iemand mij een rond leiding kunnen geven? Misschien als het niet te veel moeite is natuurlijk..'' Zei ze verlegen en verschoof haar schoenen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptydo jun 09, 2011 10:25 pm

Ash zuchtte diep en geirriteerd toen Scarlett zoveel vragen stelde. "Allright, blondie.. Laat me je een ding duidelijk maken; Ik ben NIET de persoon waarmee je een beschuitje zou willen delen. Misschien wel, Aangezien ik natuurlijk zo ontzettend geweldig ben, maar tsja, mijn ego kan je toch niet hendelen." Zei hij arrogant en stond op van de bank. "maar omdat je het zo lief vraagt, en ik me zo 'gevleid' voel om je een rondleiding te geven, zal ik dat ook doen, op MIJN manier. Oke?" Zei hij, Hij streek zijn haren uit zijn gezicht en wenktte Scarlett te komen. Misschien kon hij haar wel versieren, Of nee, je kon het meer in zijn macht nemen noemen. "Jij bent dus Scarlett, Hmm. Ashley, Maar noem me maar Ash, want ik ben geen wijf." Zei hij met een ontzettende charmante lach, en terwijl hij omhoog liep de trap op, keek hij met die charmante lach achterom zijn schouder. Zijn gedrag leek wel ineens om te zijn geslagen, Maar hij zou gelijk stoppen met flirten als het en of andere stalker bleek te zijn. Want daar was hij gewoon te goed voor. Eigenlijk was hij gewoon te goed voor iedereen. Hij greens arrogant en vermaakt toen hij daar over nadacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptydo jun 09, 2011 10:36 pm

Scarlett keek Ash dankbaar aan. Op het vorige zei ze maar niets want hij had gelijk. Ze kon zijn ego niet hendelen. Ze zou dan uiteindelijk flippen. Maar eigenlijk wou ze best wel een beschuitje met hem willen eten maar als hij zijn ego maar thuis liet. ''Ik eet enkel een beschuitje met je als je je ego thuis laat... Ashley...'' Zei ze met een brede glimlach. Jazz grinnikte even toen ze het hoorde. ''Ashy en Dexy past wel goed bij elkaar...'' Zei Jazz op eens. ''Vind je niet, James...'' Zei ze met een grijnsje. Scarlett beet zachtjes op haar onderlip en keek Ash weer aan. ''Prima, we doen het op jou manier...'' Zei Scarlett rustig maar ergens best onzeker. Wat wou hij met haar gaan doen? Toen ze zijn glimlach zag smolt ze haast en kreeg een klein kleurtje. Ze pakte haar koffers op en liep achter Ash aan. Hopelijk waren er leuker jongens dan Ash want Ash was knap maar hij had een te groot ego voor haar. En daarbij zou hij het nog geen 5 dagen volhouden met haar door haar stoornis. Ze pakte haar koffers op en liep achter hem aan, ze keek hem verlegen aan toen hij naar haar lachte en keek even naar haar schoenen maar kon het niet laten om vervolgens weer naar hem te kijken want hij was echt super hot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptydo jun 09, 2011 10:52 pm

Ash grinnikte kort. Maar die glimlach was gewoon sarcastisch, want de glimlach verdween in een neppe glimlach waarna hij met zijn hoofd schudde en met zijn ogen rolde. "Oke, hier zijnd e kamers, vele zijn al bezet dus 't is krap.." Mompelde hij droogjes, hij trok een deur open, een lege kamer. "Ik zou niet weten met wie je een kamer zou moeten delen, maar met mij niet.." Mompelde hij droogjes, "Beneden is ook de eetkamer, hier links is de badkamer." Hij glimlachtte weer charmant, maar die glimlach was niets meer om haar te paaien. Hij wilde dat iedereen aan zijn voeten lag, iedereen. En het zou gebeuren ook. Hij krabde wat over zijn borst, waardoor zijn shirt ietsjes omhoog ging, en zijn blote onderbuik even zichtbaar werd. Hij gaapte breed en rekte zich toen uit, waarna hij Scarlett toeknikte en zich weer verplaatste naar de woonkamer.

((Ash vond Jazz toch leuk?))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptydo jun 09, 2011 11:03 pm

(( klopt... kijk anders ff naar je noties of moet ik ze even over de mail of via msn bespreken Razz ))

Scarlett knikte naar hem en liep achter hem aan. Ze was allang blij dat ze wist waar de slaapkamers waren en uitleg had gekregen over de kliniek waar alles was. De rest zou ze nog wel achterkomen. Ze grinnikte lichtjes en streek langs even de haren uit haar gezicht. Ze knikte opnieuw naar hem. ''Bedankt, ash...'' Zei ze met een glimlachje en ging haar kamer binnen. Ze legde haar koffer neer en keek weer naar hem. Want hij was echt ontzettend knap. Ze keek even naar zijn blote onderbuik en bloosde lichtjes. ''Ik ga maar uitpakken..'' Zei ze zachtjes en deed de deur dicht toen hij was verdwenen en begon met uitpakken.

Jazz lag lang uit op de bank met een dropveter in haar mond en zapte wat. Ze stopte bij film 1 waar een film op de tv was te zien. Ze grinnikte, een film over een man die er achterkomt dat hij homo is. Een brede grijns sierde haar gezicht. ''Heey! Dexy! Een film voor jou op de TV Hier!'' Schreeuwde ze vanaf de bank want ze wist wel dat Dexter haar kon horen want hij was of buiten aan het paffen of hij was op zijn slaapkamer, depri aan het doen. Vieze wemo. Ze kauwde wat op de dropveter en keek droogjes naar de tv terwijl ze gewoon onderuit hing op de bank, beter leven bestond er niet. Ze keek even naar haar enkel waar nog steeds die band om heen zat. Ze keek naar het knipperde lichtje want dat kon ze zien aangezien ze een voetbalbroekje aan had en een simpel grijs topje. Haar haren warig met allerlei kleurtjes. Ze moest het leven weer zien op te pakken na de gevangenis en dat ging nog aardig goed ook. Wat afwezig kauwde ze op de dropveter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptydo jun 09, 2011 11:11 pm

(( Hoeft niet xDD ))

Dexter stak alleen maar zijn middelvinger op, Hij stond buiten, de deur stond open dus hij hoorde het. Hij snoof en gooide zijn sigaret weg. "Krijg de tering, Word lesbisch ofzo." Mopperde hij en veegde zijn schoenen af aan de voetenmat. Even zuchtte hij toen hij Ash zag. Arrogante kwal, dat vond hij hem. Hij zag hoe hij over de bankleuning ging zitten, en de dropveter uit Jazz zijn mond stal. "Bedankt, Ik had al zo'n honger." Zei Ash met een scharmant grijnsje, en beet er een stukje af, Daarna gaf hij hem terug aan Jazz omdat hij er achter kwam dat het ontzettend goor was. Hij mompelde iets als 'rotzooi' en liet zich naast Jazz in de bank ploffen. Wat een snobs allemaal hier, ze waren een voor een te min voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptydo jun 09, 2011 11:33 pm

Jazz keek naar dexter en grinnikte. ''Sorry schat, ik ben hou niet van scharen, jij houd wel van een lul in je kont daar zit het verschil..'' Zei Jazz met een brede schijnheilige glimlach. Ze kwam overeind toen Ash haar dropveter jatten. ''He!'' ''Geef terug, arogante kwal... moest je niet neuken met die nieuwe?'' Vroeg ze en snoof vervolgens waarna ze de dropveter terug jatten en in één keer in haar mond propte en er op begon te kauwen. Nee, Jazz was absoluut niet vies van andere. Ze keek naar Dexter, ''Is Ashley niet wat voor jou, dexy..'' Zei Jazz breed grijnzend. ''Jullie zijn alle twee irritant en arogant en alle twee homo alleen weten jullie het zelf niet..'' Zei Jazz met een grijns. ''Nee wacht, Dexy is homo, Ashley is Bi want die neemt gaan die nieuwe in der reet..'' Zei Jazz erg overtuigend van zichzelf en ging in een kleermakers zit zitten en wiebelde wat heen en weer. Jazz zapte verder en haar gezicht vertrok. ''Omg, één orgi hier op TV. Wat kijken jullie voor zenders dat dit gewoon openen staat, bah...'' Zei Jazz en zapte verder tot er een beeld kwam met ruis. Ze snoof. ''Er is niets op TV... Uhmm ik heb zin in een spelletje... Weet iemand iets leuks??'' Vroeg Jazz gewoon random. ''Jamess??? Weet jij een leuk spelletje of ben je te druk bezig om je vriendin te neuken?'' vroeg Jazz brutaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptyvr jun 10, 2011 12:09 am

"Neeh dankje, hij is een vieze wemo." Mompelde Ash droogjes. "Heb je zin om ff een peuk te roken? Of rook je niet?" Hij trok zijn pakje sigaretten uit zijn zak en keek even hoeveel er nog in zaten. "Dat word morgen naar 't dorp.." Zei hij in zichzelf en zuchtte diep. Hij schudde zijn hoofd kort en stond daarna op. "Ik zie je wel." Zei hij, hij liep nonchalant naar buiten, buiten ging hij staan te paffen.
"Strippoker." Zei dexter plots, op de vraag wat een leuk spelletje was. James ging er niet eens op in, Al zou hij dat wel moeten doen. Maarja, Daar had hij dus echt geen zin in.

((Inspiloos))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptyvr jun 10, 2011 12:22 am

Jazz keek Ash rustig aan. ''Ik ben een partyroker al heb ik ongeveer een jaar geen sigaret aangeraakt aangezien ik dat niet kon..'' mopperde ze haast nijdig. Ze keek naar haar enkelband. Ze begon er weer aan te trekken maar het hielp niet. Ze beet zachtjes op haar onderlip en keek naar Ash. ''Ik ga morgen wel mee naar het dorp hoor, als je het aan durft althans..'' Zei ze grijnzend. Ze keek Dexter na een tijdje aan toen hij op een idee kwam. ''Dacht eerder aan flesje draaien maar dit is veel beter..'' Zei ze grijnzend. Het was gewoon haast om bang van te worden. Jazz stond op en begon in de laatjes te zoeken naar kaarten die ze even later vond. Toen Ash klaar was met roken liep ze naar de gang. ''Heey! Dudes! We gaan strippoker spelen! Wie doet er mee!'' Scarlett kwam rustig naar beneden gelopen. ''Ik doe wel mee..'' ''Mooi, nog meer slachtoffers??'' Vroeg Jazz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptyvr jun 10, 2011 12:36 am

Ash maakte zijn peuk uit en kwam naar binnen gelopen. "Moet ik alvast m'n shirt uit doen?" Zei hij met een grijnsje. "Ik ben zo terug." Hij liep de trap op, en kwam even later terug met een vest aan, en een mutsje op. Dexter greens, en volgde zijn voorbeeld, iedereen leek zich wel voor te gaan bereiden, Maar dat was wel nodig ook anders zat je zo in je blote kont. "Gaan we tot ondergeod?" Zei Ash toen, En hij ging aan een ronde tafel zitten, Gevolgd door dexter. "Kan ik ook meedoen?" Ryan kwam de trap afgelopen, Ash had boven lopen rondgillen dat ze gingen strippokeren, en Ryan had ergens wel zin in een spelletje. Ook hij had een vest aangetrokken, Hij ging naast Ash aan tafel zitten en keek op tafel. "Goed.. Tot ondergoed dus.. Are we ready?" Zei Dexter met een brede grijns, Hij knakte zijn vingers en begon de kaarten te schudden. Dexter kon heel goed vals spelen met dit spelletje..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptyvr jun 10, 2011 12:54 am

Jazz grinnikte, "Sure, hoe meer mensen, hoe meer mensen ik later kan vernederen." Ze rende even snel naar boven en trok een vest aan en nog een soort navelachtige hempje waardoor je haar navelpiercing zag. Ze hield er niet van , die lange hempjes. Ze ging zitten aan de keukentafel en begon de kaarten op te delen. Jazz had nog vele trucjes achter de hand dus dat ging nog wel leuk worden. Ze greens breed en keek hoe Scarlett hyper heen en weer bewoog op haar stoel. De rest deed niet mee zo te zien. "waarom doen we niet helemaal? Zijn jullie bang om jullie kleine staafjes te laten zien..." Zei ze grijnzend. Ze keek Ryan aan. "van jou snap ik het nog wel, ik zou me ook niet prettig voelen als ik naak moest als er twee homos naast je zitten, je aan te gapen..." "Ik denk dat we beter tot ondergoed kunnen doen." Zei scarlett. "goed spelbreker, we doen wel tot ondergoed... maar ik hoop voor je dat je geen string aan hem. " Scarlett schudde haar hoofd. "tsss watje," Zei Jazz en ze begon te spelen. Jazz was hier heel erg goed in Scarlett daar in tegen had als haar vest en hesje uit moeten doen omdat ze erg slecht was. toen scarlett haar schoenen en sokken had uitgedaan moest Jazz lachen. "de jongens gaan je volgens mij dadelijk nog opeten"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptyvr jun 10, 2011 1:00 am

Ash gooide zijn katten op tafel, en greens. "Dat word zonder shirt naar bed vanavond." Riep hij, hijginf staan, en trok zijn shirt omhoog over zijn hoofd. Zijn bleke, maar naturlijke huid was Zichtbaar, hij streek even z'n haar plat, en ging weer zitten. Chase was ook aan komen schuiven, hij wilde wel een uitdaging aangaan. "HiernÀ gaan we flesje draaien.." Zei Dexter uitdagend, ook hij had al z'n schoenen uit moeten trekken, de enige die echt Onder shirt aan tafel zat, was dan toch echt Ash. "Ashley Clarck, to your orders." Hij greens breed, want hij had door dat Dexter hardstikke vals aan het spelen was..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptyvr jun 10, 2011 1:18 am

Jazz greens, Ze hield van spelletjes ze was er dan ook goed in vond ze zelf misschien kwam het arogant over maarjah dat moest dan maar. Ze grinnikte toen iedereen heel veilig speelde. Toen zij iets uit moest trekken, grinnikte ze. Ze trok haar voetbal broekje uit. "jullie zijn gewoon poesies.." Zei ze toen ze haar voetbalbroekje op tafel gooide en weer ging zitten. Scarlett keek haar verbijsterd aan want wie trekt niu als eerst zijn broek uit als je een string aan had. Jazz keek even de tafel rond en legde wat kaarten gespreid op tafel neer, "full house, boys..." Scarlett grinnikte en legde haar kaarten op tafel neer. Jazz keek een beetje verbijsterd en gromde waarna ze haar slippers uit trapte en op de hoop gooide. Ze snoof lichtjes en grinnikte toen dexter begon over flesje draaien. "ja vind je wel lekker zeker met jongens zoenen.." Zei ze grijnzend. "maar goed, ik doe mee..." het spelletje ging wel even zo door een scarlett zat al in haar ondergoed aan tafel. Jazz had haar naveltruitje nog aan en haar vest had ze openen gedaan omdat ze het warm vond. "wie o wie krijgt het voor elkaar om mij te strippen met dit pokerspel." zei ze grijzend
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptyvr jun 10, 2011 1:35 am

Dexter gooide uiteindelijk zijn kaarten op tafel. "four of à kind. Bring it on." Ash greens breed, zonder dat anderen het soorhadden, had hij een mooi setje te pakken gekregen. "Trek maar alvast je broek uit, want deze jongen heeft een royal flush." Hij gooide zijn kaarten op tafel, Ryal flush was het hoogste wat je kon halen, Dexter sprong wild op. "Je speelt vals!" Riep Dexter hysterisch, Ash lachtte. "Haal maar eerst dat kaartspel onder je riem vandaan, dan praten we verder. Amateurspeler, dat ben je." Zei Ash met een grijns, hij had zijn broek nog aan, voor de rest was alles uit. Caine grinnikte kort, hij vond dit spelletje wel leuk.. Plots sprong Chase op, en schoof de kaarten van de tafel om er vervolgens een fles op neer te zetten. "Of wil je op de grond zitten?" Zei hij met een brede grijns. Ryan stond op. "Ik doe niet mee." Hij was zijn liefde trouw, hij ging Abigail niet bedriegen. Uiteindelijk zat de groep in een kring, de fles werd gedraaid, en eindigde bij caine. "De volgende is diegene die gaat bekken met Caine. Al ben je hetero, je doet mee of niet." Het flesje werd gedraaid, en eindigde bij Ash.. Ash sprong op. "No way, in ga níet met een jongen staan te zoenen!" Chase lachtte kort."Kom op, Caine is gay. Hij is goed op dat gebied, dus je zal het zelfs lekker vinden" Zei hij met een grijnsje, Uiteindelijk zuchtte Ash. Caine greens alleen maar, hij trok Adh aan zijn min naar zich toe, en drukte zijn lippen op die van hem, Ash trok zichzelf terug maar de helft begon te joelen, dat het niet telde. "Dus we gaan het zo spelen hè, nou, dan kan je het kroten ook.." Zei Chase met een brede grijns, hin ging op zijn knieen zitten, en zoende Caine volop. En Caine? Die had er geen enkel probleem mee. Hij beet zachtjes op Ash's lip, en uiteindelijk ronddrAsh het af. "Als je iets doet, doe het dan goed." Zei hij met een grijnsje, en veegde even zijn lippen af. Caine was eigenlijk een beetje verbaast. "Wie is de volgende?" Zei Ash, zijn blik gleed door de kring, Ash was een goede kisser, dus diegene had geluk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptyvr jun 10, 2011 1:57 am

Jazz keek verbaasd toe. Jullie spelen allemaal vals, volgende keer ga ik jullie inspecteren op kaarten.." Zei jazz. Ze beet op haar onderlip maar trok wel haar vest uit want eerlijk was eerlijk. Ze hadden gewonnen. Scarlett kleden zich snel aan maar Jazz deed er niet eens moeite voor het was omdat ze haar broekje naar haar hoofd kreeg gesmeten dat ze deze aan deed maar voor de rest bleef ze aan houden wat ze aan had. en dat was enkel haar bh en naveltopje. Ze keek naar de fles die begon te draaien en begon vervolgens te joelen toen ash,caine vol op ze bek pakte. Jazz greens lichtjes. "ik ga nu draaien!" Zei ze best wel hyper en draaide aan de fles waardoor die wild begon te tollen, uiteindelijk mindede hij vaart, hij ging nog net niet naar scarlett al had Jazz dat niet veel uit gemaakt want het bleeft een spelletje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptyvr jun 10, 2011 9:50 am

Ash greens toen hij zag bij wie hij stopte. "Jazz, bring it on." Hij keek recht in haar ogen en een uitdagend glimlachje krulde zijn mondhoeken. "Die gaat aardig tekeer zeg, is tie wasted ofzo?" Zei Caine droog, Ash lachtte zacht. "Ik ben altijd wasted." Was zijn antwoord daarop, maar het sarcasme droop er van af. Caine zuchtte, hij kon misschien goed zoenen, maar hij was zo arrogant als de tering. Én hetero. Dus zijn kans was verspild. Ash liep op zijn knieën richting Jazz, en eenmaal aangekomen legde hij een hand op haar slaap, met een uitdagende grijns drukte hij eerst een kus op haar wang. "Als je durft, tenminste.." Fluisterde hij met een zware stem puur om haar uit te daen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptyvr jun 10, 2011 4:44 pm

Jazz keek naar de fles die bij Ash eindigde. Ze keek omhoog naar Ash wiens lippen in een uitdagende glimlach krulde. Jazz trok haar wenkbrauw op. ''De eerste die ik ik moet zoenen is een arogante kwal, gaat lekker...'' Mompelde ze meer in zichzelf maar hard genoeg om te kunnen horen. Hij kroop naar haar toe en een speels grijnsje sierde haar gezicht. Ze keek hem droogjes aan toen hij haar een kus op haar wang af. Ze trok haar wenkbrauw op toen hij vroeg of ze het durfde. ''Je heb het wel tegen mij, 'hé..'' Zei ze droogjes. ''Ik durf alles...'' Zei ze uitdagend. Haar handen gleden over zijn borst en een speelse grijns kwam naar boven. Ze kantelde haar hoofd eerst even en keek hem uitdagend aan, maar niet veel later legde ze haar handen op zijn schouders en duwde hem zo dat hij op zijn rug lag. Jazz bleef niet stil zitten maar hing er metteen over heen. ''Je weet dat je nu nog terug kan...'' Zei ze poeslief met een angelface. ''Geef je 3 seconde om te ontsnappen..'' ''1,2..'' Bij de 3de tel drukte ze haar mond tegen die van hem aan. Het was geen tedere kus, nee het werd gelijk een wilde en intieme zoen want Jazz hield niet van rustig zoenen of verlegen. Bij haar was het alles of niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptyvr jun 10, 2011 4:51 pm

Ash greens alleen maar toen hij naar achteren werd geduwd, Hij ging er niet op in. "Wie zegt dat ik terug wil?" Zei hij uidagend, toen ze bij 3 haar lippen op die van hem drukte, Hij ging een beetje rechtopzitten en zoende net zo terug. Zijn armen sloeg hij om haar heen, Hij was niet bepaald slecht, Dexter keek er droogjes naar maar wendde uiteindelijk zijn hoofd af, Hij vond het niet erg prettig om naar te kijken, Misschien was hij wel jaloers. Ash beet speels op Jazz haar lip, En greens kort waarna hij het afmaakte. "En zo speel je dit spel." Zei hij zacht en hief haar kin op, Om een kus in haar nek te drukken.

((Inspiloos. xD))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptyvr jun 10, 2011 5:20 pm

Jazz haalde na de zoen haar lippen van hem af en keek hem droogjes aan toen hij ook nog een kus in haar nek drukte. ''Als je het doet doe het dan goed, toch?'' Zei ze simpel waarna ze haar mondhoeken schoon maakte. Ze keek Dexter aan want ze had wel gezien dat hij er naar gekeken had. Ergens vond ze deze aandacht wel leuk. Ze keek naar Ash en ging vervolgens van hem af waarna ze haar blik naar Scarlett richten. ''Jij mag draaien...'' Scarlett beet zachtjes op haar onderlip maar knikte uiteindelijk. Ze tikte het flesje aan die begon te draaien, hij stopte bij haar zelf en ze keek Jazz even aan. ''Draai maar nog een keer want je kan moeilijk met jezelf bekken...'' Scarlett knikte opnieuw en het flesje draaide opnieuw maar dit keer kwam hij bij iemand anders uit dan bij zichzelf. Scarlett was nu in een verlegen situatie want iedere jongen had zich net voor haar neus lopen strippen en daar werd ze best nerveus van aangezien ze het zelf ook had gedaan. Ergens was ze er onzeker van geworden maar niemand had een vervelende opmerking gemaakt, gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptyvr jun 10, 2011 5:34 pm

Dexter keek omhoog, toen de fles bij hem was gestopt. Hij keek Scarlett met een schuin hoofd aan, en greens kort. Nu was zijn kans om Jazz 'terug te pakken'. Hij schoof naar Scarlett toe, en pakte haar teder vast onder haar kin. Zachtjes fluisterde hij in haar oor. "Ik doe het alleen als jij het zelf wilt." Want daar had Dexter wel respect voor, hij vond dat het van twee kanten moest komen en dat niemand moest worden gedwongen. Zijn hand gleed nu over haar nek naar haar slaap, en hij kantelde zijn hoofd. Scarlett moest nu zelf haar beslissing maken, Want Dexter was er wel klaar voor. En dat was te zien ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Emptyvr jun 10, 2011 5:52 pm

Jazz keek toe waar de fles was gestopt. ''Lekker dan de nieuwe moet met een wemo zoenen..'' Zei ze met een grijnsje. Maar eigenlijk was ze er stiekem niet blij mee maar dat wis ze zelf niet eens want aan de andere kant haten ze hem vreselijk, de kras op haar wang was nog steeds heel licht te zien. Scarlett keek op met een glimlachje toen hij bij Dexter was gestopt. Ze keek hem verlegen aan en vond het eigenlijk wel lief wat hij zei. Ze glimlachtte haast liefjes naar hem. ''Ik ben er klaar voor...'' Zei ze zacht zodat alleen hij het kon horen. Ze kantelde haar hoofd lichtjes en drukte heel voorzichtig en teder haar lippen op die van hem. Jazz voelde iets in haar buik toen ze er naar keek. Toen Scarlett de kus nog aan liet, wende Jazz haar blik af en keek naar Ash. Als hij het zo wil spelen kon hij het krijgen ook. Ze keek naar Ash net alsof ze was veroverd door hem. Een verliefd meisje. Ze was best goed in acteren vond ze zelf, ze schonk Ash een verleidelijk glimlachje toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





We are the falling angels (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
We are the falling angels (a)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Crime Rehab :: Locaties :: In het challet :: Het halletje-
Ga naar: