Crime Rehab
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You get what you deserve...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 We are the falling angels (a)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) - Pagina 4 Emptydi jun 21, 2011 9:14 am

Scarlett vond dit absoluut niet leuk.Haar haar was verneukt. Letterlijk. Ze voelde aan de punten op haar hoofd. Gelukkig maakte Dexter haar los. Ze vond het niet erg dat ze aan hem vast zat maar de muizenvallen, de stroop en haar haar vond ze minder grappig. Ze keek naar Dexter met grote ogen en stapte door de schrik zelfs in een muizenval waardoor ze weer hikte en met haar andere voet er in stapte. Ow ze had het zo gehad! Als die twee dood zouden zijn vond zij het niet erg want dan was Dexter echt van haar.

Jazz gierde het uit, de tranen stroomde over haar wangen van het lachen toen Dexter binnen kwam. De revolver had ze nog niet eens opgemerkt. Jazz keek naar Ash hoe zijn gezicht veranderde en ze veegde de tranen onder haar ogen weg. Ze keek weer naar Dexter waar ze moeite moest doen om niet te lachen. Maar toen ze zijn revolver zag veranderde haar gezicht vorm ook. Maar niet van angst. Nee het was een blik die ze vroeger altijd had. Serieus en Kill. ''Leg dat ding neer... dexy..'' Zei ze kill. Toen hij op Ash richten ging ze voor hem staan. Ze keek hem scherp aan. ''Leuk kapsel, Dexy... Wil je spelen? Doe dat dan met iemand die jou laffe gedrag wel waardig is..'' Siste ze. Ze keek via haar ooghoeken naar Ash. Haar hand gleed naar haar heup waar ze een vlindermes te voorschijn haalde. Een revolver tegen een vlindermes, het klonk niet logisch maar Jazz was zeker van haar zaak dit keer. ''Leg dat ding neer of ik verander je gezicht niet alleen met een stift...'' Siste ze. Jazz was niet bang, Ash duidelijk wel. Maar Jazz had wel voor hetere vuren gestaan dan voor een miezerige wemo als Dexter want op dit moment was hij gewoon zielig bezig. ''Nog 1 keer...'' ''Leg.. Dat... ding.. neer!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

We are the falling angels (a) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) - Pagina 4 Emptydi jun 21, 2011 12:04 pm

Dexter lachtte sxhamper en ladde het magazijn. "Als je spelletjes wilt spelen met iemand, doe je dat nirt met mij. Want geloof me. Als ik een spelletje speel, dan blijft niet iedereen in leven." zijn gezicht stond serieus. Hij lachtte schamper. "Waarschijnlijk is dat ding niet eens geladen.." mompelde Ash. Opnieuw greens Dexter. "Wil je bewijs, kleine jongen?" ei Dexter, zijn aerieuze geIcht stond weer op. Hij zette het geweer schuin tegen zijn eigen kaak. "Oke oke ik geloof je.." Zei Dexter nu. Dexter snoof. "Nog een keer zo'n grapje en het is gedaan met jullie kalverliefde. Gesnopen?" Waarschuwde hij, hij liet het eweer om Zijn viger draaien. "Want ik ben niet bang om geweld te gebruiken.."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) - Pagina 4 Emptydi jun 21, 2011 12:41 pm

Jazz snoof. ''Dan hebben we in elk geval een paar dingen gemeen..'' Zei Jazz kill. Ze zetten een paar stappen naar hem toe. ''En wat dan?! Schiet je me neer?'' Zei Jazz kill en zetten nog wat meer stappen naar hem toe. Ze stond bijna tegen hem aan. ''Waarom doe je het niet nu?'' Ze pakte de revolver beet en planten hem op haar slaap. Ze keek hem doordringend aan. ''Schiet me maar neer, grote jongen..'' Zei Jazz rustig. Ze wist dat ze dit gerust kon doen want Dexter zou haar niet neer schieten dat wist ze voor 90% zeker. A het feit dat hij dan iemand had vermoord, En B hij was een laffaard en C het feit wat Jazz niet wist. Hij had Scarlett gebruikt om haar Jaloers te maken. Ze bleef hem rustig aan kijken, kijken naar zijn o zo blauwe ogen maar haar kille blik veranderde niet. ''Scarlett past goed bij je.. een slet,schattig, een laffaard en ongevaarlijk ow en snel aangebrand...'' Noemde ze rustig op. ''Nou? Schiet dan!'' Zei Jazz. Ze voelde zijn warme adem op haar huid neerkomen en ook hij zou haar adem moeten voelen want ze stond nog geen halve centimeter bij hem vandaan.

Scarlett kwam Dexters kamer uiteindelijk uit. Ze hoorde geschreeuw dat hij moest schieten. Ze trok haar wenkbrauw op. Die stem was overduidelijk van Jazz. Ergens vond ze het niet erg dat ze dadelijk dood neer viel maar aan de andere kant wou ze geen dood op haar geweten hebben al was het een enorm kreng. Maar Scarlett had toch ook wel weer ergens respect voor Jazz omdat ze best dapper was. Vergeleken met haar was Scarlett een angsthaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

We are the falling angels (a) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) - Pagina 4 Emptydi jun 21, 2011 12:49 pm

Sdezter keek Jazz aan. Als je gied in zijn ogen kon kijken, zag jr onmacht. Hij k haar gewoonweg niet doodschieten. Hij had zijn vinger op de trelker gerust, maar hij haalde hem niet over. "Ik.. Ik kan het niet. Je hebt gelijk." Hij zuchtte, en liet het wapen zakken. "Ik kan je niet neerschieten. Jij daarintegen, jij wel." een diepe zucht verliet zijn mond. "Veel plezier samen." Zei Dexter met een verbitterde blik. Hij draaide zich om naar Scarlett, en legde een handbop haar rug. "Kom.. Je moet je wassen.." Mompelde Dezter afwezig. Hij bleef even in de deuropenig staan. "Ik hoop dat jullie samen gelukkig worden." Zri hij spijtig, gelukkig. Iets wat Dexter nog niet was..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) - Pagina 4 Emptydi jun 21, 2011 1:14 pm

Jazz keek naar Dexter, nog steeds doordringend. Ze zag hoe zijn handen trilde vanuit haar ooghoeken. Ze bleef goed naar hem kijken in die blauwe ogen die eerst zo woest waren als de oceaan. Ze zag zijn ogen veranderen toen ze de revolver op haar slaap planten. Dexter stotterde en liet het wapen zakken. Jazz's doordringende ogen werden weer iets zachter. Normaal was een beter woord. ''Ik ben er in getraint maar zelfs ik schiet geen vrienden dood als zij mij niet willen doden...'' Zei Jazz kalm. Ze voelde zijn armen adem op haar huid neerkomen toen hij zuchtten. De rillingen liepen over haar rug al was dat niet te merken aan haar. Zijn verbitterde blik in zijn ogen vertelde haar dat hij het niet leuk vond dat Ash met haar had. Maar ze zei er niets op. Ze keek naar Scarlett die vol verbazing naar hun had gekeken. Waarom deed hij niets?! Waarom kwam Jazz er zo goed vanaf! Ze zaggen er niet uit door dat rot geintje van haar. Woede borrelde in haar naar boven, ze ging Jazz nog wel terug pakken. Vannacht misschien nog wel. Jazz kende die blik uit duizende en schudde enkel haar hoofd. Ze keek Dexter weer aan toen hij in de deuropening bleef staan. Ze glimlachtte warm naar hem ergens in haar ogen was het medeleven te zien maar je moest Jazz goed kennen wilde je er achter komen dat ze niet zo slecht was als ze er uit zag. ''Ik hoop ook dat jij het geluk vind bij Scarlett, Dexter..'' Zei ze met een glimlach. Het was één van de eerste keren dat ze hem geen Dexy noemde maar gewoon bij zijn echte naam. Dexter. En dat was ergens toch wel voor haar doen bijzonder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

We are the falling angels (a) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) - Pagina 4 Emptydi jun 21, 2011 1:19 pm

((topic uit?))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) - Pagina 4 Emptydi jun 21, 2011 3:00 pm

(( Ja, start jij een nieuwe voor die handboeien ding... en dan in dat topic zetten dat het een maand later is dan hebben Dexter en scarlett ook 3 weken ofzo en Jazz en Ash een maand... xd ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.
Special Members
Special Members
Jenn.


Aantal berichten : 2007
Registratiedatum : 22-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je schoonmoeders kut

We are the falling angels (a) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) - Pagina 4 Emptydi jun 21, 2011 6:59 pm

((Ik maak die topic vanavond wel ofzo xD))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kghigh.actieforum.com/
Nicole
Special Members
Special Members
Nicole


Aantal berichten : 673
Registratiedatum : 22-01-11

We are the falling angels (a) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) - Pagina 4 Emptydi jun 21, 2011 7:25 pm

(( okeeiii ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





We are the falling angels (a) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are the falling angels (a)   We are the falling angels (a) - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
We are the falling angels (a)
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Crime Rehab :: Locaties :: In het challet :: Het halletje-
Ga naar: